niedziela, 8 lipca 2012

brzoskwiniowo + zdjęcia :)


Siedzę i delektuję się czekoladą . ♥

Nogi i bioderka bolą mnie po wczorajszych tańcach , ale na szczęście  moje buty za bardzo nie ucierpiały ;D
Dawno już nie bawiłam się tak dobrze jak wczoraj ... :) dziś prawdopodobnie powtórka ♥ 

Jutro wyjeżdżam na śląsk i góry *.* :D tam spędzę troszeczkę czasu - plany są  ;D Potem do Krakowa :) ahh *.* 
Zostawiam bloga na ponad miesiąc , ale mam nadzieję , że uda mi się coś napisać . 

Dziś mam dal was dzisiejszy outfit . ;D 

buty - sh ; spódnica - vintage ; bluzka - pepco ; bransoletki - wygrana / pamiątka ; zegarek - vintage .

zdjęcia 'z ronsi' , ponieważ fotograf mi uciekł ; / ;D 

Za kilka chwil wskakuję pod prysznic i jedziemy na imprezkę ;)


 Jutro autobusem przez polskę .! ;D Wynudzę się sama , a podejrzewam , ze w busie bedzie gorąco -.- 

 Do zobaczenia :) 

13 komentarzy:

  1. super zdjęcia, sama jako fotograf też jesteś niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to że sama sobie robisz zdjęcia ;P

      Usuń
  2. Zazdroszczę, że masz tak dużo planów. W sierpniu na pewno będę się nudzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, ostatnie zdjęcie mega ;D Dzióbek ? ZAWSZE SPOKO ;D
    Co do stroju bardzo podoba mi się spódnica.

    ZApraszam do mnie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ! :* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne masz włosy :) fajne zdjęcia.
    zapraszam na konkurs, do wygrania pierścionek wąsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdów! ;) Sama siedzę chyba całe wakacje w domu ;/ No i przepiękne zdjęcia! <3 W pierwszym się zakochałam! A widzę że mamy ten sam model aparatu (1100d :P) Jak sprawuje ci się ten obiektyw 75-300mm? Polecasz? Sama zastanawiam się nad kupnem jakiegoś bo mam tylko kitowy i w sumie dalej nie wiem jaki, pewnie portretówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie Twoja spódniczka :) Jestes bardzo ładna i robisz ładne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wyjazdy :D Przynajmniej nie będziesz się nudzić ;)
    Pierwsze zdjęcie jest niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. supciooo , masz supcio aparat i fajne robisz zdj . ; ) to pierwsze jest zajoo . ; ***

    OdpowiedzUsuń