wtorek, 24 lipca 2012

...

Siema . . .
Jutro jadę do Warszawy :) Na zachodnim sobie spędzę sama około 2h . Fajnie , nie ? ;d No ale może jakoś zorganizuję sobie czas xd tsaa... z bagażami ;d No ale cóż . . .
Do domu wracam prawdopodobnie w weekend , ale to w każdej chwili mogę jechać , bo mieszkam tylko około 2-3 h. od Wa-wy .:D 

Pobyt tutaj na pewno będę wspominała fajnie :) Wypoczęłam mimo tego wszystkiego co się działo . . . 
śpiewasz jak wygłodniały mors xd / wierzysz w miłość  od pierwszego wejrzenia , czy mam przejść jeszcze raz ? ♥ :D / nie gram , zanczy grałem tydzień temu ale i tak nie umiem xd / jadymy ? jedziemy , jadymy .!  ;D / 'ej , coś mi tu miga .!', ... brr .. auto zgasło;D / kocie , piwko ? ;D / beka z finlandi ;D / enejj .! :D i piwko xd /to my też może sie obejmijmy :D / a ze mnaą to sie nie pozegnasz .! ?;D  / to dziecko z ikei <3 ;d;d /    itd. krcze , nie pamiętam xdznaczy jeszcze trochę tego jest ale o nic xd 


Jest juz prawie 22 a ja jeszcze sie do konca nie spakowałam xd 
może tam uda mi się coś napisać .:) 



JUtro muszę przeżyć znów kilka godzin w autobusie , więc mszę się wysapać , tylko w tym problem , że muszę jeszcze sie spakować itd... -.-

bayy . . .

17 komentarzy:

  1. ale masz świetne okulary! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno uda Ci się spakować i wyspać! :)
    Śliczne zdjęcia, świetne okulary! :D
    Miłego wyjazdu, oby pogoda dopisała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne foty! <3 pierwsze jest super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisali do mnie czy chcę z nimi współpracować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne to biało-czarne zdjęcie, a okulary też piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że miło spędziłaś czas :D.
    Świetne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze i ostatnie zdjecie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. bombowe okulary ;-) gdzie je kupiłaś ? obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zajebiste okulary <33
    i-always-dreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią wybrałabym się do warszawy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjecia :) baw sie dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie boskie ukularyy! *.*

    gdzie je kupiłaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne okulary widziałam takie tylko z USA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia i okulary. jeszcze takich nigdzie nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń