wtorek, 31 lipca 2012

black and white . + listy ? ;D

Siema . 
Wakacje tak szybko lecą ... czas ucieka mi przez palce jak piasek na spalonej słońcem plaży . ahh . Czasem mam ochotę z kimś wyskoczyć na jakiś spacer , wypad rowerem , wycieczkę po okolicy a czasem tak po prostu odpocząć . Samotne chodzenie czy wieczorne ( właściwie nocne) spacery z psem odprężają , ale chcę adrenaliny , czegoś nowego . Tak jak jeszcze kilka dni temu ...

W wolnych chwilach zajmuję się D.I.Y ,  niedługo efekty . 

Na dziś czarno - biała 'sukienka' . Dodałam błękitny pasek ,żeby troszeczkę urozmaicić całość .Do tego nie widziałam innych butów niż koturny + jako 'kropka nad i ' różowa kopertówka .
sukienka - vintage ; pasek - bialcon ; bransoletki, koturny - nn ; kopertówka - sh / glamour .

Jakiś czas temu dotarł do mnie kolejny balsam do ust od Carmex . 
tym razem w tubce :) 
Nie ukrywam , że stosowanie tego egzemplarza jest wygodniejsze ;p 
Carmex jest moim zdecydowanym ulubieńcem z kosmetyków do ust *.*
odczucia co do skuteczności balsamu mam takie same w stosunku do tubki i słoiczka ( klik )  klasycznego Carmex'u . Po stosowaniu tego produktu moje usta są w zdecydowanie lepszym stanie :) 


Mam do was jeszcze jedną sprawę , a mianowice akcję 'listy' . Wiem , to nic orginalnego , bo na wielu blogach możemy spotkać się z taką akcją i ktoś może potraktować moją propozycję jako 'ściągnięcie' . Po prostu są wakacje i miło by było z kimś popisać w formie NIE elektronicznej .  

A więc jeśli chcecie się wymienić ze mną LISTEM piszcie na 
gg: 4314106
lub 
e-mail : kama.11101996@wp.pl

Z każdym zainteresowanym wymienię się adresem  i napiszę kilka miłych słów :)
Jeśli napisze do mnie choć jedna osoba będzie mi niezmiernie miło :)

do zobaczenia w następnym poście , buziaki , paa :** ♥

38 komentarzy:

  1. świetnie to zestawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super w tej sukience. Bardzo Ci się ten zestaw udał! :)
    Co do pisania listów - polecam stronę www.postcrossing.com ale na niej wymieniasz się pocztówkami, ale możliwe są też tzw. SWAPY czyli wymiany rzeczy, np. listów, naklejek... :)

    Jakbym miała czas i ochotę oraz, co najważniejsze pieniądze! to bardzo chętnie bym z Tobą pisała. Czekaj na moją odpowiedź - jak na razie brak funduszy :C

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie zazdroszczę takich pięknych włosów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Prześlicznie wyglądasz ;) Tak romantycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Świetna stylizacja, dodatki wspaniale dobrane :)
    Ach i te długie paznokcie ;)
    Czekam na DIY :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz śliczne włosy! ;)
    czekam na Twoje kolejne DIY!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka i świetne włoski <3
    już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak prosto, a mimo wszystko bajecznie! jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie ! ; )
    sukienka piękna ;p
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym z kimś wyjść. Ja mam półtora miesięczną suczkę, która tylko załatwia się na trawkę i od razu muszę z nią wracać do domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. odpoczywaj, póki możesz! wakacje miną nie wiadomo kiedy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz i te długie blond włosy... <3 Zazdroszczę kochana;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka boska. kiedyś miałam prawie identyczną :) + obserwuję :)
    dwelm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie takie lekkie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna sukienka. :)
    Ja uwielbiam pisać i dostawać listy, fajnie, że pisanie ich jeszcze nie zaniknęło.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog. obserwuje i licze na to samo: myphottoss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie dobrałaś wszystko :)
    miło by było gdybyś zaobserwowała mój blog : http://my-life-my-concern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest twój blog , a ty jesteś śliczna :D

    zapraszam do mnie obserwuje i liczę na to samo ;d


    http://alexnadra-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka.
    Zaraz się odezwę w sprawie listów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kieca ! :) Doskonale Cię rozumiem, po dawce adrenaliny i wyjazdów mam ochotę najzwyczajniej w świecie się polenić ;) Pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna sukienka i kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna sukienka :D
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja! Buciki super!

    Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do mnie: http://nolimitsmoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje wakacje są dokładnie takie jak opisałaś na początku :)
    Co do stylizacji ? Świetna ! :3 Pasuje do Ciebie.

    ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST ;3 LICZĘ , ŻE SKOMENTUJESZ .

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna sukienka! uwielbiam pasiaste ciuchy ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. super paznokcie ;0 uwielbiam carex ;)

    OdpowiedzUsuń