wtorek, 31 lipca 2012

black and white . + listy ? ;D

Siema . 
Wakacje tak szybko lecą ... czas ucieka mi przez palce jak piasek na spalonej słońcem plaży . ahh . Czasem mam ochotę z kimś wyskoczyć na jakiś spacer , wypad rowerem , wycieczkę po okolicy a czasem tak po prostu odpocząć . Samotne chodzenie czy wieczorne ( właściwie nocne) spacery z psem odprężają , ale chcę adrenaliny , czegoś nowego . Tak jak jeszcze kilka dni temu ...

W wolnych chwilach zajmuję się D.I.Y ,  niedługo efekty . 

Na dziś czarno - biała 'sukienka' . Dodałam błękitny pasek ,żeby troszeczkę urozmaicić całość .Do tego nie widziałam innych butów niż koturny + jako 'kropka nad i ' różowa kopertówka .
sukienka - vintage ; pasek - bialcon ; bransoletki, koturny - nn ; kopertówka - sh / glamour .

Jakiś czas temu dotarł do mnie kolejny balsam do ust od Carmex . 
tym razem w tubce :) 
Nie ukrywam , że stosowanie tego egzemplarza jest wygodniejsze ;p 
Carmex jest moim zdecydowanym ulubieńcem z kosmetyków do ust *.*
odczucia co do skuteczności balsamu mam takie same w stosunku do tubki i słoiczka ( klik )  klasycznego Carmex'u . Po stosowaniu tego produktu moje usta są w zdecydowanie lepszym stanie :) 


Mam do was jeszcze jedną sprawę , a mianowice akcję 'listy' . Wiem , to nic orginalnego , bo na wielu blogach możemy spotkać się z taką akcją i ktoś może potraktować moją propozycję jako 'ściągnięcie' . Po prostu są wakacje i miło by było z kimś popisać w formie NIE elektronicznej .  

A więc jeśli chcecie się wymienić ze mną LISTEM piszcie na 
gg: 4314106
lub 
e-mail : kama.11101996@wp.pl

Z każdym zainteresowanym wymienię się adresem  i napiszę kilka miłych słów :)
Jeśli napisze do mnie choć jedna osoba będzie mi niezmiernie miło :)

do zobaczenia w następnym poście , buziaki , paa :** ♥

niedziela, 29 lipca 2012

D.I.Y spódnuca z baskinką + mint :D

Siema. 
Od wczoraj po południu jestem już w domu :D W warszawie było ciekawie , ale byłam tam tylko 4 dni... ughh . 
Dziś rano było słonecznie , nie dało się wytrzymać na dworze .. ale mimo to Ewa przyjechała do mnie 8 km. rowerem a chłopaki kilka km. na piechotę ;D Jak zawsze posiedzieliśmy w altance u mnie a potem na lody , połaziliśmy i z powrotem do mnie . Po jakimś czasie lunęło deszczem . grrr  .  i burza . Jakiś czas temu dopiero przeszło . mam nadzieje , że wakacji nie spędzimy e domach chowając się od deszczu :) 


top - new yorker ; spódniczka - D.I.Y ; bransoletka turkus - nn ; perełki - chińczyk . 

zdjęcia zrobiłam w lustrze , bo nie miałam kogo wynająć na fotografa :) 

spadam na spacer , pa :)  




wtorek, 24 lipca 2012

...

Siema . . .
Jutro jadę do Warszawy :) Na zachodnim sobie spędzę sama około 2h . Fajnie , nie ? ;d No ale może jakoś zorganizuję sobie czas xd tsaa... z bagażami ;d No ale cóż . . .
Do domu wracam prawdopodobnie w weekend , ale to w każdej chwili mogę jechać , bo mieszkam tylko około 2-3 h. od Wa-wy .:D 

Pobyt tutaj na pewno będę wspominała fajnie :) Wypoczęłam mimo tego wszystkiego co się działo . . . 
śpiewasz jak wygłodniały mors xd / wierzysz w miłość  od pierwszego wejrzenia , czy mam przejść jeszcze raz ? ♥ :D / nie gram , zanczy grałem tydzień temu ale i tak nie umiem xd / jadymy ? jedziemy , jadymy .!  ;D / 'ej , coś mi tu miga .!', ... brr .. auto zgasło;D / kocie , piwko ? ;D / beka z finlandi ;D / enejj .! :D i piwko xd /to my też może sie obejmijmy :D / a ze mnaą to sie nie pozegnasz .! ?;D  / to dziecko z ikei <3 ;d;d /    itd. krcze , nie pamiętam xdznaczy jeszcze trochę tego jest ale o nic xd 


Jest juz prawie 22 a ja jeszcze sie do konca nie spakowałam xd 
może tam uda mi się coś napisać .:) 



JUtro muszę przeżyć znów kilka godzin w autobusie , więc mszę się wysapać , tylko w tym problem , że muszę jeszcze sie spakować itd... -.-

bayy . . .

niedziela, 22 lipca 2012

Carmex and yellow .

Siema.
Pogoda się poprawia ,  a ja nadal troszeczkę choruje -.- Ale nie przejmuję się tym i jeździmy po sklepach , bilard itd :D W środę jadę do Warszawy gdzie spędzę kilka dni . :D 

Ale nie o tym ....

Na początku miesiąca 'przyszedł' do mnie  Carmex 




tłumaczenie strony za pomocą  google chrome więc wybaczcie .;p powinnyście się domyślić o co chodzi :) 
org. : klik

Gdy zobaczyłam ten mały słoiczek od razu zainteresowało mnie to jak wygląda w środku :) 
Pachnie ziołami i miętą, lubię taki zapach , ale dla niektórych może przeszkadzać :D 



Wszystko się zgadza . Po nałożeniu balsamu na usta odczuwam przyjemne mrowienie ; p  A usta są dobrze nawilżone :)
Carmex polecam każdemu :D

Ja nie rozstaję się z tym balsamem :)
Jestem ciekawa innych smaków / zapachów ; p 

Jeszcze troszeczkę pomęczę was zdjęciami :D




nn
Powyżej outfit typowo codzienny , na luzie :D 


Jestem osłabiona , a Wiktor wyciąga mnie na dwór , pff . no cóż , spadam . :) 

zklepałam jakiś tam obrazek na koniec, może być  ? ;D 

czwartek, 19 lipca 2012

Nowy nagłówek + formspring .

Są wakacje , a mnie bierze jakaś choroba -.-
Może to przez zmianę ciśnienia , mam nadzieję , ze to tylko to  ;o 
Pogoda się poprawia , słońce wygląda zza chmur ;3  a ja siedzę w domu pod kocem , przy laptopie cały dzień  . Nawet nie mam siły nic jeść ;|
Jeszcze wczoraj chodziłam po sklepach i wcinałam mnóstwo owoców ;3 ahhh...

Zmontowałam nowy nagłówek . 
Wczoraj zmieniłam troszeczkę wygląd bloga i odświeżyłam zakładkę  ' o mnie. ' . tam , na górze .
Zmiany ciągle trwają ;D  

Założyłam też Formspring . Nie spodziewam się wielu pytań , ale śmiało :) 
Ja ? Hmm.. wszystko dobrze . Tyle ty skejcików ;3 a ja nie mam z kim wyjść na miasto. Wczoraj trzymałam się kilka kroków z przodu .ahh , te spojrzenia *.* + komentarze chłopaków przy tesco  <3 mogła bym tu zamieszkać , ale była bym chyba jedną z nie wielu niePLATIKOWYCH laleczek ;D 
Nie wiem kiedy wracam do domu , być może już za kilka dni . ;3 
Ale dopiero po jeszcze kilku spacerach po sklepach ; p 

Głowa mnie boli . Niech ktoś mnie przytuli -.- 


paa.

wtorek, 17 lipca 2012

spacerowy + kilka fajnych rzeczy :D


W dniach , kiedy nie pisałam działo się kilka ciekawych rzeczy . 
Koncert operowy + zamek w Chudowie ,
koncert metalowy + małe zakupy w Focusie w Rybniku , 
i kilka ciekawych spacerów itd .

Pogoda nie pozwala na robienie zdjęć -.- 
Więc mam dla was zwykły spacerowy outfit z przed kilku dni :) 

Koralowa bokserka z suwakiem i koronką , spódnica z  gumą i suwakiem oraz koturny . :D 

Zdjęcia nie są najlepszej jakości ,Wiktor tamtego dnia pierwszy raz robił mi zdjecia za pomocą duzego obiektywu .;p jeszcze nie umie go dobrze trzymać i ręce mu się trzęsą ;p 

Moje miny też są idiotyczne , ale to są jedyne zdjęcia nie rozmazne ;p 










bokserka , koturny - nn; spódnica - D.I.Y 
Poszperałam troszeczkę w internecie i znalazłam takie cudeńka : 

popracuję nad takim D.I.Y ;3
kilka rzeczy ;p 

dużo się komplikuje ;p ale Kuba, Klara i Kinga dodają mi otuchy ;p nie spodziewałam się ,że napiszą a piszemy jak nigdy . ;3 jak mi szkoda ,że mnie tam nie bedzie w tym roku -.- czuję ,że sprawy poszły by dalej niż w tamtym roku ;3 ; p

to tyle na dziś , mam nadzieję , że jeszcze dziś wydzie słońce . ;3

Dzięki za tyle wejść i wszystkie komentarze , jesteście kochani <3

l o v e .