wtorek, 26 czerwca 2012

Zacznę od tego , ze wczoraj gdy graliśmy w siatkę wybiłam palce - kciuk w trzech miejscach i wskazujący w jednym . Wróciłam do domu , poszłam do lekarza i dał mi skierowanie do przychodni chirurgicznej . Potem  wysłali mnie na prześwietlenie . Ahh . boli ;/ Ale od razu na poprawę humoru zjadłam żeli , dwa pączki z bitą śmietaną , jagodziankę i dwa duże szejki z Mc'D  . Ja nie wiem jak to w sobie zmieściłam ;D
 boli ;( 

A teraz mój brzuszek potrzebuję schudnąć .;p więc zajadam się sałatką z Kapusty pekińskiej , pomidora , papryki , ogórka , oliwy z oliwek i przyprawy do sałatek ;)



W szkole dziś nie robiliśmy nic konkretnego ... graliśmy w karty i w siatkę ( ja lewą ręką ;p ) . Ale było ciekawie ;D mimo tego , ze było nas ok. 10 osób byliśmy najliczniejszą klasą w szkole . ;) 
ręka ucierpiała wczoraj , dziś moje okulary -.- ciekawe co będzie jutro ; p


Nie mam na dziś żadnego outfitu bo pogoda nie rozpieszcza nie nie mam jak robić zdjęć . ; /
więc kilka zaległych zdjęć :

bo tylko blondynka maluje paznokcie w parku ;D


Mam ochotę tańczyć . To chęć chodzi za mną już od tygodnia . ♥

l o v e  .

13 komentarzy:

  1. weź przestań, Twój brzuszek to raczej przytyć powinien. :))
    zapraszam do mnie na słodki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ładne włosy.! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja figura jest jak najbardziej ok, niech zostanie tak jak jest :)
    + zapraszam do mnie na post.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoj niech juz nie boli:**
    ładne zdj:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na tym jednym zdjęciu masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojoj... to życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Niech już nie boli! :*
    O matko, tyle od razu zjadłaś!? xd Rzeczywiście, gdziś ty to pomieściła ;)
    Twój brzusio nie ma z czego chudnąć ;D
    Śliczne zdjęcia! :) To ostatnie jakoś bardzo mnie zachwyciło! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedny paluszek. ;( Ja sobie raz wybiłam kciuka i strasznie bolało.
    Ja ostatnio malowałam w restauracji, ale odżywką. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybicie palca boli ;(.
    Ta sałatka pysznie wygląda ;3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. 3maj się;)
    pyszna sałatka, u nas w klasie też ok. tyle osób ;)
    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia!<33
    Niech jak najmniej boli Kochana;))
    Sałatka musiała być pyszna <33

    Zapraszam do siebie:
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham 1 i 3 zdjęcie :o

    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :P

    Ja kiedyś malowałam w autobusie :3

    ZApraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, współczuję -.-
    Sałatka wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń