piątek, 22 czerwca 2012

szczypta elegancji ♥

Hej  .
Do końca roku tylko tydzień.No w końcu ♥ 
W ostatnim czasie w szkole oglądamy tylko filmy ,siedzimy na hali i rozmawiamy na lekcjach ;D 
Następny tydzień - ostatni spędzimy raczej poza szkołą . Ale z ludźmi z klasy ;) *.* 

Co do tego , co pisałam w ostatniej notce - Plastik . ;D 
Nie , nie przejmuję się tym i nie będę . Jak dla mnie to jest śmieszne i tyle ;D
Ale dzięki za wszystkie pocieszające mnie komentarze ;D - one na prawdę dodają otuchy ;) 


 ; marynarka - mark&spencer ; top - diverse ; torba- sh ; kitka - DIY ;

Zdjęcia oczywiście robiła mi siostra , na pierwszym i ostatnim z moim Napoleonem ♥

Zwykły , szkolny outfit na luzie ale marynarka dodaje szczypty elegancji ;D

No i rozpoczęło się szaleństwo końca roku - załatwianie wszystkich spraw ... opłaty , obiegówki , świadectwo , podanie , zmiana preferencji , wyniki , statystyki , usprawiedliwienia itd . 
Dziś dostaliśmy wyniki z egzaminów gimnazjalnych . Mimo wszystko myślałam , że będzie gorzej ;D
Oceny ? Słabo ( choć nie najgorzej ) , ale do LO i tak się dostanę ♥ 



 do zobaczenia ;) 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 l o v e  ♥

mam się bać poniedziałku ? ;D 




30 komentarzy:

  1. Na moim blogu konkurs fotograficzny :).
    nothingtoforce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz! zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie idziesz do LO? I na jaki profil? ;>
    Ładny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do LO idę tutaj - na miejscu . Na profil policyjny ;D
      Dzięki ;)

      Usuń
  4. świetna masz torbę :) zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z psem są cudowne! :D Śliczny jest, jak i jego właścicielka! ;D
    Outfit w sam raz do szkoły, boski! :)
    Dobrze robisz, jedyne to się nie przejmować ;*
    U nas podobnie teraz na lekcjach jest xD
    Pochwalisz się średnią i wynikami? A do liceum napewno się dostaniesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś łaaadna ! :O
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowne włosy <3. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia! fajne spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście jeszcze tylko tydzień, bo ja już ledwo wytrzymuje w tej szkole ;d;d Za długo, zdecydowanie za długo.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładna jesteś,starszniee. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam takie laajty. :* śliczna jesteś. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś prześliczna :) i masz genialnego psiaka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz. Słodkiego masz tego Napoleona. :)
    Chyba nie ma się czego bać, w końcu to ostatni poniedziałek... ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesteś <3 obserwujemy nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaobserwowałam:0 zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie ci w tym :P
    Groźźny Napoleon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , no jasne , że groźny . ;D

      Usuń
  17. jaka piękna marynarka <3
    zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję:* Ślicznie wyglądasz i przesłodki piesek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodziak z pieska ; ))
    cudowny blog ;)
    Zapraszam ; )
    http://mojzwriowanyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń