poniedziałek, 4 czerwca 2012

..

Hej . 
Dziś nie poszłam do szkoły . Ale nie było mnie cały dzień w domu . O 7 rano pojechaliśmy do ośrodka medycyny pracy po badania potrzebne do LO na kierunek policyjny . Eh. było mnóstwo ludzi i dużo załatwiania .  Ale i tak będę musiała jechać tam znów w środę . Nie mam siły stać w zatłoczonym budynku przez kolejny dzień . 



Teraz spadam uczyć sie na trzy sprawdziany , które mam jutro - geografia , chemia i biologia -.-


+ jeszcze jedna ważna sprawa .! 
datę zakończenia z 08,06 przekładam na 01.07 z powodu małej liczby zgłoszonych osób . 
Więc jeśli rozdanie ma dojść do skutku proszę o zgłaszanie się .!
Nagrody są atrakcyjne i pamiętajcie ,że do tego dodaję niespodziankę i coś słodkiego .! ; )

A więc jeszcze raz zachęcam . ;) 



l o v e ♥

27 komentarzy:

  1. o jejciu, jakie świetne ubrannia ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciuchy <3 i kwiatek boski :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem na profilu policyjnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci się rzeczy trafiły , tylko pozazdrościć ! ;p
    Co do piosenki to też lubię Nicki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcie kwiata! <3
    Kierunek policyjny? No, no :)
    I wszystkie rzeczy po złotówce kupiłaś!? o.O Cudowne są! :D
    Mam nadzieję, że pokażesz lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne ciuuuszki :) i za zlotowke... grzech nie kupic :D super

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno, Ty to masz szczęście z tymi ciuszkami! Mi się ostatnio trafił świetny sweterek za to :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ponownie! Świetny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  8. tak napisałam :) w ramach współpracy

    OdpowiedzUsuń
  9. zniszczyłaś czapkę od tatusia ! ;D
    skradnę ci tą bluzkę ;D ♥ zobaczysz! ;D

    to do środy - > outfity! ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzę,,ze te perełki sa fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marynarka świetna, a kolorek lakieru śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w marynarce <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. taka marynarka za 1zł :) Jest się z czego cieszyć :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne to futro ^^.
    idziesz na kierunek policyjny ? faaajnie ! ;D
    kocham tą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzeczka w jaskółki mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie nie znajdziesz takich rzeczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rety, czemu ja nie znajduję nigdy tak fajnych rzeczy?! ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takich zdobyczy. :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne rzeczy znalazłaś, szkoda, że u mnie takich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń