piątek, 8 czerwca 2012

panterkowe serce .

Hej , ;)
Dziś dzień miną mi bardzo szybko -.- Rano robiłam zdjęcia w ogrodzie , potem zdjecia z Martą i Wiktorią . ;) 
Jestem zmęczona .
Kilka chwil temu skończył się mecz inauguracyjny Polska - Grecja , niestety ( po zaciekłej walce ) z wynikiem 1-1 . Ale cóż , miejmy nadzieję , ze chociaż wyjdziemy z grupy . ;)

a teraz outfit : 

bokserka - butik ; t-shirt z sercem , szorty , kokardka - DIY ; pasek - Bialcon ; tenisówki - pepco / atmosphere ; okulary - sklep wszystko po 5.99 / DIY .

Gorączka euro dopiero się zaczyna . Wielu kibiców z trąbkami chodzi po mojej miejscowości , a czuję , że to nie koniec ;D



+ mój dzisiejszy deserek ♥ 
truskawki , herbatniki , lody i bita śmietana ♥



+ jeszcze jedna ważna sprawa .! 
datę zakończenia z 08,06 przekładam na 01.07 z powodu małej liczby zgłoszonych osób . 
Więc jeśli rozdanie ma dojść do skutku proszę o zgłaszanie się .!
Nagrody są atrakcyjne i pamiętajcie ,że do tego dodaję niespodziankę i coś słodkiego .! ; )

A więc jeszcze raz zachęcam . ;)

l o v e .♥

54 komentarze:

  1. dziękuję pięknie :) świetny letni zestaw ...cudowna kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. znów widze jakiś smaczny deser ludzie, litości <3 też bym zjadła!!:)
    masz cudne okulary ale bluzkę bym ci zabrała!

    zapraszam do wspólnego obserwowania fb + google:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna koszulka, a ten deserek to meega apetycznie wyglada ;D
    zapraszam na moje rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. kokardka i koszulka są boskie! i deser<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam deser ^^ i kokardka super :) zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. kokardka <3 zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz fajny kolor włosów. Pozazdrościć. Śliczna kokarda. ;3
    Wygląda smacznie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy tylko deserki i deserki, a ja jutro napcham się słodkości do syta, mam wyprawiane małe urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i koszulka z sercem :d

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmmm ! deserek <3
    bluzeczka b.fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jaki ty masz śliczny styl ♥
    Smakowity deser ;)
    Obserwuję, liczę na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny outfit :)
    widzialam gdzies juz te okulary chyba *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja ! : )
    PS. Dostałam ją w ramach współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit.Bluzka i kokarda cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Co jak co, ale stylówkę to ty masz ;)
    pyszny deser ^^
    zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka i kokarda *.* świetny outfit!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj u mnie caly czas trąbili :< ślicznie wygladasz :) bardzo ładna bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz!
    Jaka piękna kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się zestaw, top i szorty świetne i na luzie, a wszystkie dodatki fajnie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny zestaw

    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne 'panterkowe serce' :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz śliczną kokardę!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna kokarda i ładne okulary :D. A deser wygląda bardzo pysznie :D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie nogi*,*
    A kokarda omnomnomno ♥
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w koczku z kokardą jest przeuroczy;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zrobiłaś tą cudną kokardkę? *.*
    + bokserka mega, ogl wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny outfit :) Najbardziej podoba mi się bluzka i kokardka! <3 Obserwujemy? ;p Dziękuję ślicznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję! ;P Również dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Noe mecz nie zakończył się zbyt ciekawie. ;/ słodko wyglądasz, śliczna kokardka! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. genialna ta koszulka <3 i wgl miętowy kolor! ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna kokardka ! Gdzie można taką dostać ? :)

    Zapraszam : http://stylebyilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna jest ta kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne zdjęcia :D spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  34. zainspirowałaś mnie! muszę sobie kupić/zrobić taką kokardę

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tam euro nie oglądam , się nie jaram i w ogóle ;) heh ;) ładna kokardka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham kolor miętowy!!<3

    Ja nie prowadzę bloga o modzie ale o fotografii...
    http://klauduska-photography.blogspot.com/
    .
    .
    .
    W takim razie zapraszam do mnie lub do mojej siostry (blogerka modowa)
    http://sistars-fotomoda.blogspot.com/

    Pozdrawiam!!! Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna bluzka, ta z panterkowym sercem ;) a deserek wygląda naprawdę smacznie :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wyglądasz! ;) Podoba mi się też Twój blog! To obserwujemy?;) Ja już obsewuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale piękny outfit. Śliczna kokardka. Zrobiłaś mi ochotę na coś słodkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądałaś .
    Bluzkę , kokardkę i spodenki robiłaś sama ?

    ZApraszam do mnie na NP

    OdpowiedzUsuń
  41. Pycha deserek <3 :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja wciąż czekam na notkę o kokardce.. :<

    OdpowiedzUsuń
  43. Tu to masz cudny outfit! Te elementy turkusowego są świetne! :D
    Piersze zdjęcie super! :D
    Ja nadal wierzę, że Polska wyjdzie z grupy, wierzę w to! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jak zrobiłaś serduszko na bokserce ?

    OdpowiedzUsuń