poniedziałek, 18 czerwca 2012

oversize . + jak zrobić kokardkę DIY ? ;D ♥♥♥

HEJ . ♥
 Najpierw chcę zaznaczyć , że jestem uważana za PLASTIK . ! ♥  wow . to cudowna opinia mojej 'ukochanej' koleżanki ♥ ; p 
Ahh , jestem uważana za złodziejkę . ♥
Jesteśmy wrogami połowy szkoły . ♥


Lubię taka opinię na koniec szkoły ♥ ;D 
hahha . co za ludzie . ale przynajmniej jest wesoło *.*

A teraz do rzeczy  . 
Dziś wam pokażę moją bokserkę oversize pod którą założyłam różowy top .Do tego platformy , naszyjnik no i neonowe bransoletki ;) 
buty ( 2 zł .! *.* ) / DIY  , top (new yorker )  - sh  ; oversize - primark  , bransoletki - wygrana w rozdaniu ; naszyjnik - cubus .;szorty -DIY

I długo oczekiwana chwila , czyli JAK ROBIĘ KOKARDKI .! ? ;D
to proste a więc krok po kroku : 

Wycinamy prostokąt . Wielkość dopasowujemy do wielkości kokardki , jaką chcemy zrobić . 
Prasujemy i zaprasowujemy dłuższe krawędzie materiału . 
Jeśli materiał jest zbyt miękki wkładamy w środek kawałek twardszego materiału i składamy .
Z przygotowanego materiału kształtujemy kokardkę łapiąc na środku . 
środek może być innego koloru ;) Wycinamy pasek i również zaprasowujemy krawędzie ;) 
Przykładamy , zszywamy:
GOTOWE .! 
zrobiłam też mała brzoskwiniową ;D

Mam nadzieję , ze pomogłam . Wiem , że wiele osób czekało na moją podpowiedz jak robić kokardki , więc proszę .
Jeśli uda sie wam zrobić dajcie znać .;)

Jeśli chcecie kupić kokardkę / kokardę  każdego rodzaju np. jako spinka , gumka  do włosów , pierścionek , naszyjnik , bransoletka , broszka lub kolczyki to piszcie .;)

kama.11101996@w.pl
lub.
gg: 4314106

Ah.. długi post więc juz was nie męczę . Paa ;* 
l o v e ♥


35 komentarzy:

  1. jak to kupiłas buty za 2 zł :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sh , chyba mozna kupić :D

      Usuń
  2. plotkiplotki rampam -,-
    świetne kokardki, pomogłaś i jutro spróbuje jedną zrobić :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno skorzystam
    zapraszam di mnie karwasia116.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post i bardzo pomysłowe kokardki ,sukienka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! Nie wiedziałam, że tak łatwo jest zrobić kokardkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny oversize ;) Instrukcja na pewno mi się przyda, bo nigdy nie chcę mi wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny outfit:)
    fajne kokardki<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny outfit, w sam raz na takie upalne dni :D
    Nawet łatwo robi się takie kokardki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś piękna i taaaka delikatna :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzeczka. Plastik? Taa, jaaasne. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzeczka! Plastik? ;o nie ma to jak dobre koleżanki.. zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty plastik? No chyba coś się "twojej koleżance" pomyliło. Widocznie zazdrość ją zżera;)
    Ja się tyle męczyłam ze zrobieniem kokardki... Ale moim materiałem była wstążka:) Haha.Nie przejmuj się opiniami innych. One nic nie znaczą:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa uwaga, aczkolwiek nie cenna. Chyba mówiła o sobie. ;)
    Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. kto tak o tobie mówi? podaj inicjały...

    OdpowiedzUsuń
  15. Plastik? hahaha......
    co do kokardki to skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno jaki ty masz talent! ;** Boski strój!

    Mam pytanie można jeszcze się załapać na rozdanie?;*
    <3
    Zapraszam do siebie:
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawsze z tyłu po złożeniu jeszcze zszywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kokardka <3

    przyszła już paczka? ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. też na mnie kiedyś plastik mówili :D
    ale lubię hejterów XDD.
    omg boski outfit ^^.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna tunika oversize ; )
    i na kokardkę tez dobry pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana nie przejmuj sie opinią innych! ;)
    bardzo fajny, dziewczęcy zestaw ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. A no tak... Masz je nawet na zdjęciach ;O Gapa ze mnie xd

    A ja napisałam do Ciebie też list? Bo wysyłałam wtedy sporo paczek i jakoś nie mogę sobie przypomniec ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhm, to szkoda że zapomniałam o liście -.-

      zapraszam Cię na mój czat :D

      Usuń
  23. wow super te kokardki;) az sama sprobuje;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit ;) i przydatna instrukcja co do kokardek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś śliczną dziewczyną, zazdroszczą Ci urody i Ci dogryzają. Najgorsi są Ci ludzie, którzy wiedzą o Tobie więcej niż Ty sama... :) Żałosne. (z ich strony ;p)
    Tylko się czasem nie przejmuj kochana ;*
    I oddaj mi swoje noogi! są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł na robienie kokardek :) i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne są te kokardki, mi by pewnie nie wyszły!:)

    OdpowiedzUsuń