sobota, 2 czerwca 2012

koronkowa malina - outfit .


hej 
Na dziś mam dla was outfit z piątku - zwykły , szkolny ^^ . 
Włosy niesfornie się pokręciły od wilgoci po deszczu ;/
Ubrałam malinową bokserkę z suwakiem z przodu i koronką z tyłu , do tego naszyjnik DIY z piórkami , spodnie DIY ombre ( nie są idealne , ale dążę do ich doskonałości , dziś z powrotem trafią do wybielacza ;) noi tenisówki. 
trampki , spodnie , naszyjnik - DIY ; bluzka - okoliczny sklepik , sweterek - vintage .

+ jeszcze jedna ważna sprawa .! 
datę zakończenia z 08,06 przekładam na 01.07 z powodu małej liczby zgłoszonych osób . 
Więc jeśli rozdanie ma dojść do skutku proszę o zgłaszanie się .!
Nagrody są atrakcyjne i pamiętajcie ,że do tego dodaję niespodziankę i coś słodkiego .! ; )

A więc jeszcze raz zachęcam . ;) 


l o v e ♥

35 komentarzy:

  1. skąd ja to znam...moje włosy też są takie pod wpływem wilgoci :).
    uwielbiam Super Bass :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie! Idealnie ci to wyszło! Niestety najczęściej różnica pomiędzy ciemną, a jasną częścią jest zbyt mocna, za bardzo wyraziste jest to przejście między dwoma kolorami. Gratuluję! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic juz nie rób z kolorem! Są cudowne, na prawdę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy zestaw ;)
    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą piosenkę. ;)
    Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. w Niemczech w Realu :).
    właśnie oszalałam jak je zobaczyłam bo w Pl nigdzie nie widziałam :(.
    ;*!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyszły ci te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne spodnie i bluzeczka

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja! naszyjnik strasznie mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy efekt na spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie dlatego szybko chwyciłam je i wzięłam żeby posmakować :).
    pewnie dłuuugo wspominać ten smak :).

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie chciałabym też zrobić sobie takie spodnie:) długo trzymałaś je w wybielaczu?
    + świetny zestaw, taki na luzie :) zapraszam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super spodnie :)
    kocham super bass, umiem śpiewać całą ! ;P
    + zapraszam do mnie na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bokserka !!
    Obserwuję !! ^^ ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny masz styl :) obserwuje, rzecz jasna i czuje, ze bede czerpac od Ciebie inspiracje :)
    ps- przypominasz mi Blake Lively :D
    buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna piosenka ;)

    Fajny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne spodnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne masz te spodnie:D masz ochotę obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo świetne spodnie! sama je odpicowałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka bluzka <3 świetna! i te piórka ^^ dzięki za komenta u mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję ślicznie za komentarz ;*
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. to w takim razie gratuluję, super Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mega częściej tu będe wpadac :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit! :D Ślicznie wyglądasz! :)
    Spodnie extra masz! o.O
    Fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń