piątek, 15 czerwca 2012

koralowo .

Siema . 
Wczoraj wróciłam z biwaku więc nic nie pisałam . 
No i znów nie przygotowałam notki o kokardce , przepraszam i obiecuję poprawę ;p 

A więc na biwaku było fajnie ;D  ( były fajniejsze ;p )
Pojechaliśmy tam  ,gdzie byliśmy w tamtym roku , wybrałyśmy najlepszy domek no i zaczęło się rozpakowywanie ;D Sporo kosmetyków , ciuchów i toster ;D 
W dzień graliśmy w siatkę i poszliśmy nad Bug . 
Wieczorem oczywiście oglądaliśmy mecz Polska - Rosja siedząc na kanapie i jedząc lody śmietankowe i truskawki  ; )
Drugiego dnia na śniadanie robiliśmy tosty ;) ale cały dzień padał deszcz -.- 
Wieczorem poszliśmy na boisko , robiliśmy turniej w siatkę i w nogę z miejscowymi ludźmi ;D ahhh .. lubię grać na obronie ;D 
Potem w nocy ognisko . .. i nie tylko ;d 
Trzeci dzień to pakowanie itd . 

Oczywiście działo się więcej ... Noce praktycznie nie przespane i dużo , dużo więcej . Wiadomo - jak na biwaku w domkach ;D 

No to teraz outfit : 
okulary - ashuan ; bokserka - sh ; sweterek - vintage ; naszyjnik - cropp ; spodenki - DIY ; jazzówki - atmosphere .



l o v e  ♥




24 komentarze:

  1. Wiem coś o takich biwakach :D
    Fajny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit, najbardziej podoba mi się ten sweterek :)
    + zapraszam do mnie na notkę

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jazzówki, a i sweterek ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny taki biwak, i oglądanie meczu i gry sportowe... :)
    Śliczny outfit! :D Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie się ubierasz<3 Przejrzałam parę postów i jestem serio zachwycona *-* Obserwuję, a co!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny outfit!
    Hmm... Czy ten biwak był w Serpelicach?

    Obserwuję i liczę na rewanż:

    http://instinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytko śliczne, ale chyba najbardziej podoba mi się sweterek i naszyjnik
    http://mmaaggddaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, ale ty masz piękne nogi *.*
    Śliczny sweterek ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaaak ! Wiesz moje są krótkie i gruuuuubaśne ! ;<
    Chcę mieć takie jak ty ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz
    karwasia116.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, uwielbiam biwaki ♥

    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny sweterek :d
    obserwuje i zapraszam do mnie :*
    http://love-drug-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny sweterek i ciekawe okulary :)

    OdpowiedzUsuń