piątek, 29 czerwca 2012

the end . ♥

Dziś oficjalnie zakończył się rok szkolny a zaczęły się wakacje ;) 
Z jednej strony fajnie a z drugiej ... szkoda mi mojej klasy , 3 b  . ahh .. . 
Zacznijmy od początku ... Rano poszłam do szkoły . Tam były dziewczyny . Ja z ewą załatwiałyśmy jeszcze kilka spraw organizacyjnych np. prezentację . Potem apel - nagrody itd . Następnie poszliśmy do klasy , wręczenie dla pani prezentu no i pokazałam dla naszej wychowawczyni i całej klasy prezentację klasową z naszymi zdjęciami z całych trzech lat . Widać było wzruszenie w oczach wielu osób . Ale chyba niespodzianka się udała *.* Następnie zanieśliśmy tort od naszej klasy dla wszystkich nauczycieli do pokoju nauczycielskiego + rozdawanie kwiatków dla pracowników szkoły ;)
Rozdawanie świadectw . No i kilka osób się rozkleiło . Nie mieliśmy ochoty wychodzić ze szkoły ;) ;(
Całą naszą ekipą poszliśmy na lody a potem do parku . No i zaczęło się odwalanie , tego mi będzie brakowało *.* kilka zdjęć :
az chce mi się płakać ♥♥♥
lech - nie nasz ;D

Potem poszliśmy do mnie , oglądaliśmy wszystkie zdjęcia . A reszta ? chyba powinna zostać między nami *.* 
mam więcej zdjęć , ale one chyba powinny poczekać na swoją premierę :) 

I nasze króciutkie podziękowanie dla naszej pani : 
 



Sądzę , że ten okres w życiu skończył się pozytywnie , zobaczymy co przyniosą kolejne lata . To się okaże ♥ 
Co do średniej nie jest źle . Mogłam się bardziej postarać , ale olałam , trudno ;D W LO bardziej się przyłożę .:)

Co do wakacji mam plany . Wyjadę na południe kraju  do cioci , a potem przyjaciółki mamy . Być może w odwrotnej kolejności . Mam nadzieję , że wrócę na kilka szykujących się w moim miasteczku imprezek ;) 

Macie do mnie jakieś pytania ?
Zorganizować post pod którym będziecie mogli mi zadać każde pytanie ? ;D 


 l o v e ♥

 

12 komentarzy:

  1. uwielbiam prezenty w postaci wszelkiego rodzaju prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero za rok kończę gimnazjum ale mimo wszystko już tęsknię za gupolami z mojej klasy :D pewnie jak bedę kończyć trzecią klasę to bedę ryczeć jak głupia ale tak to już jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne to "dziękujemy":D Ogólnie widać, że masz ogarniętą klasę, u mnie to jakaś masakra jest ._.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie zdjęcia i filmik:)) mnie to czeka za rok... zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, pożegnania się smutne no! Zwłaszcza jak klasa tak zżyta! :) Świetne zdjęcie i pomysł z prezentacją. I to dziękujemy - piękne :)
    Hm... możesz zrobić taki post ;)
    Udanych wakacji, żeby pogoda dopisała i wszystkie plany wypaliły! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pożegnania są najgorsze .. ;(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, ze miałaś zgraną klase i świetna paczke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba miałaś świetną klasę i zgraną :) udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń