piątek, 29 czerwca 2012

the end . ♥

Dziś oficjalnie zakończył się rok szkolny a zaczęły się wakacje ;) 
Z jednej strony fajnie a z drugiej ... szkoda mi mojej klasy , 3 b  . ahh .. . 
Zacznijmy od początku ... Rano poszłam do szkoły . Tam były dziewczyny . Ja z ewą załatwiałyśmy jeszcze kilka spraw organizacyjnych np. prezentację . Potem apel - nagrody itd . Następnie poszliśmy do klasy , wręczenie dla pani prezentu no i pokazałam dla naszej wychowawczyni i całej klasy prezentację klasową z naszymi zdjęciami z całych trzech lat . Widać było wzruszenie w oczach wielu osób . Ale chyba niespodzianka się udała *.* Następnie zanieśliśmy tort od naszej klasy dla wszystkich nauczycieli do pokoju nauczycielskiego + rozdawanie kwiatków dla pracowników szkoły ;)
Rozdawanie świadectw . No i kilka osób się rozkleiło . Nie mieliśmy ochoty wychodzić ze szkoły ;) ;(
Całą naszą ekipą poszliśmy na lody a potem do parku . No i zaczęło się odwalanie , tego mi będzie brakowało *.* kilka zdjęć :
az chce mi się płakać ♥♥♥
lech - nie nasz ;D

Potem poszliśmy do mnie , oglądaliśmy wszystkie zdjęcia . A reszta ? chyba powinna zostać między nami *.* 
mam więcej zdjęć , ale one chyba powinny poczekać na swoją premierę :) 

I nasze króciutkie podziękowanie dla naszej pani : 
 



Sądzę , że ten okres w życiu skończył się pozytywnie , zobaczymy co przyniosą kolejne lata . To się okaże ♥ 
Co do średniej nie jest źle . Mogłam się bardziej postarać , ale olałam , trudno ;D W LO bardziej się przyłożę .:)

Co do wakacji mam plany . Wyjadę na południe kraju  do cioci , a potem przyjaciółki mamy . Być może w odwrotnej kolejności . Mam nadzieję , że wrócę na kilka szykujących się w moim miasteczku imprezek ;) 

Macie do mnie jakieś pytania ?
Zorganizować post pod którym będziecie mogli mi zadać każde pytanie ? ;D 


 l o v e ♥

 

wtorek, 26 czerwca 2012

Zacznę od tego , ze wczoraj gdy graliśmy w siatkę wybiłam palce - kciuk w trzech miejscach i wskazujący w jednym . Wróciłam do domu , poszłam do lekarza i dał mi skierowanie do przychodni chirurgicznej . Potem  wysłali mnie na prześwietlenie . Ahh . boli ;/ Ale od razu na poprawę humoru zjadłam żeli , dwa pączki z bitą śmietaną , jagodziankę i dwa duże szejki z Mc'D  . Ja nie wiem jak to w sobie zmieściłam ;D
 boli ;( 

A teraz mój brzuszek potrzebuję schudnąć .;p więc zajadam się sałatką z Kapusty pekińskiej , pomidora , papryki , ogórka , oliwy z oliwek i przyprawy do sałatek ;)



W szkole dziś nie robiliśmy nic konkretnego ... graliśmy w karty i w siatkę ( ja lewą ręką ;p ) . Ale było ciekawie ;D mimo tego , ze było nas ok. 10 osób byliśmy najliczniejszą klasą w szkole . ;) 
ręka ucierpiała wczoraj , dziś moje okulary -.- ciekawe co będzie jutro ; p


Nie mam na dziś żadnego outfitu bo pogoda nie rozpieszcza nie nie mam jak robić zdjęć . ; /
więc kilka zaległych zdjęć :

bo tylko blondynka maluje paznokcie w parku ;D


Mam ochotę tańczyć . To chęć chodzi za mną już od tygodnia . ♥

l o v e  .

piątek, 22 czerwca 2012

szczypta elegancji ♥

Hej  .
Do końca roku tylko tydzień.No w końcu ♥ 
W ostatnim czasie w szkole oglądamy tylko filmy ,siedzimy na hali i rozmawiamy na lekcjach ;D 
Następny tydzień - ostatni spędzimy raczej poza szkołą . Ale z ludźmi z klasy ;) *.* 

Co do tego , co pisałam w ostatniej notce - Plastik . ;D 
Nie , nie przejmuję się tym i nie będę . Jak dla mnie to jest śmieszne i tyle ;D
Ale dzięki za wszystkie pocieszające mnie komentarze ;D - one na prawdę dodają otuchy ;) 


 ; marynarka - mark&spencer ; top - diverse ; torba- sh ; kitka - DIY ;

Zdjęcia oczywiście robiła mi siostra , na pierwszym i ostatnim z moim Napoleonem ♥

Zwykły , szkolny outfit na luzie ale marynarka dodaje szczypty elegancji ;D

No i rozpoczęło się szaleństwo końca roku - załatwianie wszystkich spraw ... opłaty , obiegówki , świadectwo , podanie , zmiana preferencji , wyniki , statystyki , usprawiedliwienia itd . 
Dziś dostaliśmy wyniki z egzaminów gimnazjalnych . Mimo wszystko myślałam , że będzie gorzej ;D
Oceny ? Słabo ( choć nie najgorzej ) , ale do LO i tak się dostanę ♥ 



 do zobaczenia ;) 
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 l o v e  ♥

mam się bać poniedziałku ? ;D 




poniedziałek, 18 czerwca 2012

oversize . + jak zrobić kokardkę DIY ? ;D ♥♥♥

HEJ . ♥
 Najpierw chcę zaznaczyć , że jestem uważana za PLASTIK . ! ♥  wow . to cudowna opinia mojej 'ukochanej' koleżanki ♥ ; p 
Ahh , jestem uważana za złodziejkę . ♥
Jesteśmy wrogami połowy szkoły . ♥


Lubię taka opinię na koniec szkoły ♥ ;D 
hahha . co za ludzie . ale przynajmniej jest wesoło *.*

A teraz do rzeczy  . 
Dziś wam pokażę moją bokserkę oversize pod którą założyłam różowy top .Do tego platformy , naszyjnik no i neonowe bransoletki ;) 
buty ( 2 zł .! *.* ) / DIY  , top (new yorker )  - sh  ; oversize - primark  , bransoletki - wygrana w rozdaniu ; naszyjnik - cubus .;szorty -DIY

I długo oczekiwana chwila , czyli JAK ROBIĘ KOKARDKI .! ? ;D
to proste a więc krok po kroku : 

Wycinamy prostokąt . Wielkość dopasowujemy do wielkości kokardki , jaką chcemy zrobić . 
Prasujemy i zaprasowujemy dłuższe krawędzie materiału . 
Jeśli materiał jest zbyt miękki wkładamy w środek kawałek twardszego materiału i składamy .
Z przygotowanego materiału kształtujemy kokardkę łapiąc na środku . 
środek może być innego koloru ;) Wycinamy pasek i również zaprasowujemy krawędzie ;) 
Przykładamy , zszywamy:
GOTOWE .! 
zrobiłam też mała brzoskwiniową ;D

Mam nadzieję , ze pomogłam . Wiem , że wiele osób czekało na moją podpowiedz jak robić kokardki , więc proszę .
Jeśli uda sie wam zrobić dajcie znać .;)

Jeśli chcecie kupić kokardkę / kokardę  każdego rodzaju np. jako spinka , gumka  do włosów , pierścionek , naszyjnik , bransoletka , broszka lub kolczyki to piszcie .;)

kama.11101996@w.pl
lub.
gg: 4314106

Ah.. długi post więc juz was nie męczę . Paa ;* 
l o v e ♥


piątek, 15 czerwca 2012

koralowo .

Siema . 
Wczoraj wróciłam z biwaku więc nic nie pisałam . 
No i znów nie przygotowałam notki o kokardce , przepraszam i obiecuję poprawę ;p 

A więc na biwaku było fajnie ;D  ( były fajniejsze ;p )
Pojechaliśmy tam  ,gdzie byliśmy w tamtym roku , wybrałyśmy najlepszy domek no i zaczęło się rozpakowywanie ;D Sporo kosmetyków , ciuchów i toster ;D 
W dzień graliśmy w siatkę i poszliśmy nad Bug . 
Wieczorem oczywiście oglądaliśmy mecz Polska - Rosja siedząc na kanapie i jedząc lody śmietankowe i truskawki  ; )
Drugiego dnia na śniadanie robiliśmy tosty ;) ale cały dzień padał deszcz -.- 
Wieczorem poszliśmy na boisko , robiliśmy turniej w siatkę i w nogę z miejscowymi ludźmi ;D ahhh .. lubię grać na obronie ;D 
Potem w nocy ognisko . .. i nie tylko ;d 
Trzeci dzień to pakowanie itd . 

Oczywiście działo się więcej ... Noce praktycznie nie przespane i dużo , dużo więcej . Wiadomo - jak na biwaku w domkach ;D 

No to teraz outfit : 
okulary - ashuan ; bokserka - sh ; sweterek - vintage ; naszyjnik - cropp ; spodenki - DIY ; jazzówki - atmosphere .



l o v e  ♥




piątek, 8 czerwca 2012

panterkowe serce .

Hej , ;)
Dziś dzień miną mi bardzo szybko -.- Rano robiłam zdjęcia w ogrodzie , potem zdjecia z Martą i Wiktorią . ;) 
Jestem zmęczona .
Kilka chwil temu skończył się mecz inauguracyjny Polska - Grecja , niestety ( po zaciekłej walce ) z wynikiem 1-1 . Ale cóż , miejmy nadzieję , ze chociaż wyjdziemy z grupy . ;)

a teraz outfit : 

bokserka - butik ; t-shirt z sercem , szorty , kokardka - DIY ; pasek - Bialcon ; tenisówki - pepco / atmosphere ; okulary - sklep wszystko po 5.99 / DIY .

Gorączka euro dopiero się zaczyna . Wielu kibiców z trąbkami chodzi po mojej miejscowości , a czuję , że to nie koniec ;D



+ mój dzisiejszy deserek ♥ 
truskawki , herbatniki , lody i bita śmietana ♥



+ jeszcze jedna ważna sprawa .! 
datę zakończenia z 08,06 przekładam na 01.07 z powodu małej liczby zgłoszonych osób . 
Więc jeśli rozdanie ma dojść do skutku proszę o zgłaszanie się .!
Nagrody są atrakcyjne i pamiętajcie ,że do tego dodaję niespodziankę i coś słodkiego .! ; )

A więc jeszcze raz zachęcam . ;)

l o v e .♥

czwartek, 7 czerwca 2012

Sklep internetowy z odzieżą .

Hej . 
Dziś całkiem inny post , niż zawsze , a dokładnie chce wam opowiedzieć o sklepie internetowym Japan Style 24  
Sklep oferuje szeroką gamę odzieży  zarówno damskiej jak i męskiej oraz świetne dodatki . 
 JapanStyle24.pl nie ma nic wspólnego z marną jakością odzieży Japan Style oferowanej przez wielu sprzedawców na Allegro czy konkurencyjnych sklepach internetowych . Firma ma swoje, szwalnie gdzie dba o jakość towarów.
Biała sukienka damska Japan Style S1967Czarna sukienka ze złotym kołnierzem Japan Style S3589Błękitna sukienka w kwiaty Japan Style S1944Czarna sukienka z falbankami Japan Style S2775
 i wiele , wiele innych : 
Biały t-shirt, koszulka damska Japan Style B3497Beżowy żakiet damski Japan Style Z3278
Mała różowa torebka damska  Japan Style TO3152 Brązowa torebka damska, mieści A4 Japan Style TO3362

 Biało-czarny kardigan damski Japan Style SW3305Błękitne bolerko damskie Japan Style BO2916
Warto wspomnieć , ze Firma ma specjalną ofertę dla Blogerek i Blogerów , a więc zachęcam każdego chętnego do owocnej współpracy ;  )  A za każdy dodany post firma przekazuje 10 zł na Dom Dziecka w Toruniu .


Zachęcam do zaglądania na stronę , firma oferuje na prawdę fajne ubrania ; D


l o v e ♥