środa, 9 maja 2012

tenisówki DIY ? ;d ♥

moje oko 0.o
Dziś mam wam do pokazania moje tak jakby tenisówki ,;)
są strasznie zniszczone , wybielałam je bo były w okropnym stanie ,ale je kocham ♥ ; D są to buty jeszcze mojej mamy - znalazłam je nie dawno w starych pudłach . 
Nie przestraszcie się zdjęć;p
na żywo wyglądają lepiej ;D
są cudne , teraz takich chyba nie znalazła bym w żadnym sklepie ; p 

PRZYPOMINAM O KONKURSIE ! ; ) 


Następny tydzień będzie trudny - sprawdziany , egzamin do Bierzmowania . Ehh.. 
mam ochotę się odprężyć . Dobrze , że na jutro nie ma zbyt dużo nauki ; ) 

 l o v e ♥

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie oka! :D
    A buciki śliczne są i w dodatku po mamie! <3
    Powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie oka! :D
    A buciki śliczne są i w dodatku po mamie! <3
    Powodzenia na sprawdzianach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te tenisówki . xd
    Powodzenia ze sprawdzianami . ; )

    OdpowiedzUsuń