wtorek, 1 maja 2012

Rollercoaster + południe przy domowym jeziorku ♥

lenszoom.blogspot.com  
Na początek jedyna polska nutka , która w tej chwili mi się podoba ♥
uwielbiam klimat tego klipu ♥

Dziś 1 maja , a więc wszystkiego Naj. matko Polsko .! ;D

Dzisiaj wtorek ? Nawet nie wiem .! , serio . Straciłam wyczucie czasu przez to , że nie chodzę do szkoły .;D A więc wczoraj dzień spędziłam w domu , do baardzo późna oglądałam MTV , bo rodzice gdzieś wybyli a siostra spała xD
Dziś wstałam ok . 8.00 , tata zrobił mi rano kawkę ♥ no i wzięłam się za moje DIY , juz niedługo efekty ^^ Potem wyszłam na dwór - gorąco jak w garnku .   Poszłam za dom , wsadziłam nogi do oczka wodnego i zaczęłam się cieszyć , że 'ciepła' woda ;D   weszłam do niego całkiem , ale niestety jest wody tylko do połowy moich ud . (uf , dziś dolejemy więcej ^^)   Ale i tak chodziłam sobie w wodzie a złote rybki do mnie podpływały a ja się śmiałam jak głupia ^^   Siostra i mama przyszły to je ochlapałam , to mama wzięła wąż ogrodowy i mnie oblała wodą . 0.o   Całe ciuchy miałam mokre ale było mi fajnie ;)   Potem opalałam się cała mokra na brzegu , ale słoneczko mnie nie lubi i jestem tylko odrobinkę czerwona na ramionach ; (   ,  nogi jak zawsze blade -.-   

Potem grill - obiad .
bywa - talent sie ma , albo nie .!
Słoneczko dobra rzecz ♥
l o v e ♥

7 komentarzy:

  1. też dziś nucę tę piosenkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tej piosenki.; D
    Fajna rurka i zapraszam.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą nutę . ;D
    Fajne zdjęcia . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak słoneczko dobra rzecz ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia !
    Piosenka tez fajna ;)

    OdpowiedzUsuń