wtorek, 29 maja 2012

neonowa marynarka ♥



Przez cały tydzień nie miałam czasu przygotować outfit'u i prawie wcale nie korzystałam z internetu przez ten czas . . . No cóż . .. 
Koniec roku = projekty , projekty i jeszcze raz projekty .. -.-

Dziś było moje bierzmowanie . Nie było strasznie , wręcz przeciwnie - śmiesznie ^^ 

A teraz do sedna ... na dziś przygotowałam dla was set z pomarańczową - neonową marynarką  z czarnym zaokrąglonym kołnierzykiem . Nie wiem skąd ją mam , znalazłam ją w starej szafie , ale na metce jest napis : G . Armani collection . a więc wielki znak zapytania .! ? Do tego zwykłe spodnie i niebieskie baleriny z kokardką ; )

bluzka, spodnie  - nn ; marynarka - ? ; okulary - ashuan ; bransoletka pomarańczowa - sklepik w Wadowicach ; bransoletka czarna - reserved ; buty - boot square .

zdjęcia to dzieło mojego tatusia ;D 

Na pasku bocznym powoli... dodaję kategorię , może za jakiś czas troszeczkę ich się uzbiera ; ) 


do zobaczenia ; ) 

l o v e ♥

23 komentarze:

  1. Kocham kolor tej marynarki ! :D
    Ja mam takie same okulary jak Ty tyle , że z H&M

    OdpowiedzUsuń
  2. ta marynarka jest cudowna. uwodzi wręcz kolorem, po prostu fenomenalna! :)
    i świetnie na Tobie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  4. jabym chciała przytyć ale nie mogę a jak już to wchodzi mi w brzuch więc dziękuje bardzo za takie tycie...dlatego wzięłam się za siebie i już praktycznie od połowy lutego robię brzuszki a od dwóch miesięcy chodzę na siłownię i widzę efekty :D.
    także polecam robienie brzuszków systematycznie :*!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz ;] pasuje Ci taki odcień pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na szczęście mam już tak że jak robię sobie przerwę to nie muszę później od nowa wszystkiego robić :).
    już mięśnie mi się tak wymodelowały że już ładnie są i teraz czeka mnie dalsze ich kształtowanie :).
    Tobie również życzę powodzenia i wytrwałości :*.
    mam nadzieje że będe systematycznie pisać teraz na tym blogu więc będzie w kontakcie jak idą postępy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ok ok :).
    dodaje do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w neonowej marynarce, pasuje Ci do Twojego typu urody :) na drugim zdjęciu w całości wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję pięknie ...aj świetna ta marynarka ...no i nogi i nie tylko do pozazdroszczenia :)

    buziak

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! rewelacyjna marynarka!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka genialna marynara i swietne jeansy i jestes fajna taka ,szczuplutka ;):P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna marynarka : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała marynarka!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ! Ale znalazłas perełke no ! Cudowna ta marynarka!! :)
    + obserwuję bloga , jest swietny ! :)

    Jesli masz chwilkę wpadnij do mnie http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    Buziaki słońce;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny wspaniały outfit! Podoba mi się ta marynarka, taki kolor żywy ma co lubię! :D
    Fajnie, że tata Ci robi zdjęcia :D
    Ja też sie zdecydowałam, w końcu, na kategorie xD

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju ta marynarka jest prześliczna :) podoba mi się jej kolor no i ten kołnierzyk :D idealnie na tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarka cudna piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń