czwartek, 3 maja 2012

Kama w sukience xD


maj
Mam  fajny humorek . 
Dziś w piżamce chodziłam do ok. 13 . Potem się ogarnęłam i pojechaliśmy do ciotki . Tam wszyscy mówili , że nie wyglądam jak ja bo ubrałam się jakoś tak ' inaczej ' a nie trampki i luźny sweterek ^^ ;D Było dużo śmiechu i sporo osób . Wspominaliśmy dzieciństwo i dostrzegaliśmy te same cechy u mnie i u mojej siostry ciotecznej - Beaty . Mamy od zawsze identyczna charaktery , gusta i słownictwo . Lubię to . ;D ♥ + Piotrek straszył mnie , że zamknie mnie w zamrażalce albo w stajni jak wtedy , kiedy byłam mała . ;D Ah... co to były za czasy ; ) ☻
Na jutro umówiłam się z ciotką w Białej , a więc rano jadę do niej autobusem i potem calutki dzień łażenia ;D 
Teraz rodzice poszli do znajomych , siostra do koleżanki a ja chodzę w luźnej bluzce i co chwilę wychodze na dwór i każdy , kto przechodzi obok mojego domu gapi się na mnie ;D 

Dziś u nas jest mecz . Niee chce mi się iść , już dziś o meczach się nasłuchałam od Piotraka i Krzyśka , którzy grają . ; p  Do Janowa przyjeżdża mnóstwo ludzi , tym bardziej , że jest  tydzień naszej miejscowości ^ Jest sympatycznie ; D

Jak ja lubię , jak ludzie których poznałam kilka lat temu teraz dają o sobie znać . Hehe . ;d słodko . . .


sukienka/tunika - atmosphere , zakolanówki - nn , bransoletka - DIY , naszyjnik - reserved , jazzówki - atmosphere .
pod sukienką miałam jeszcze szorty DIY . ; D
fot. tata ;D
spadam na majowe , pa ;D
l o v e ♥

7 komentarzy:

  1. chodź częściej w sukienkach, bo bardzo Ci pasują <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz, częściej powinnaś wskakiwać w sukienki! ;)

    Biedroneczko fruń do nieba, przynieś mi kawałek chleba! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tej sukience! :)
    I zdjęcie z biedronką jest wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń