sobota, 19 maja 2012

kwiecista koszula + naleśniki ♥



hejj . 
Chciało by się powiedzieć ' bosko.! ♥ '  - dzień cały na luzie . Brak jakichkolwiek stresów , błogo ;D 

Dziś mam dla was set . 
Od razy przepraszam za te zdjęcia , ale tata robił mi je na szybko i nie postarał się ;D a miny są jakie są - słoneczko mi świeciło prosto w oczy ;D Następnym razem będzie lepiej , obiecuję ;D

Ubrałam kwiecistą koszulę z czarnym kołnierzykiem , którą wyciągnęłam ze starej szafy , włożyłam ją z przodu w tregginsy z  bershki . Do tego żółta torebka , dwie bransoletki i stare tenisówki ♥

spodnie - bershka , koszula , torebka, bransoletki , tenisówki - nn


mam jeszcze dla was coś , co skusi was do do sięgnięcia po coś do jedzenia ;d 
 moja ulubiona przekąska ♥

( klik na zdjęcie , aby powiększyć ;) 

i piosenka , która towarzyszy mi od rana, ponieważ rano usłyszałam ją w sklepie , potem na vivie , mtv , 4fun , vh1, mtvHD  i Esce .  hehe , śmiesznie , ale na serio ;D chyba mnie prześladuje , ale uwielbiam ja , więc niech robi to dalej ; D ♥

l o v e ♥

9 komentarzy:

  1. Dzień rzeczywiście cudowny, też całkiem na luzie miałam :)
    Nie wiem co Ty chcesz, bo zdjęcia śliczne są! I ciuszki boskie! :D
    Mmm... jakie naleśniki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest super;3
    Naaaleśniki;*
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. weszłam i zamarłam z wrażenia, jesteś taaaaka śliczna!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u Ciebie w ogóle obserwatorów nie widać ;< wstaw ten gadżet na bloga!;D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też luz, całe popołudnie przeleżałam w cieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula cudowna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń