czwartek, 10 maja 2012

ispiracje + Inna - WoW ; d


biedrona na mojej łapce ;D

Hej , nie mam czasu pisać .

Dziś dzień w szkole bardzo wesoły , pełno śmiechu i co najważniejsze nie spytała mnie  z Historii ; D 
Potem biała , nowe rybki do oczka przy domu i masa żelek + Mc'd .i nie obyło by się bez masy żelek , które kocham ♥

Powiem tyle , połowa problemów się rozwiązała , czekamy na dalsze losy ; D

Dziś mam dla was kilka inspiracji . : 
2190000_reverie_crop_large
Tumblr_m3t46lbk9n1rvipjpo1_500_largeTumblr_m3bcbenkru1qcm1vso1_500_large

222034_1918128107402_1067975133_2277233_1760679_n_large
3223370810_f2da6d1888_z_large

Tumblr_m3tbvvgag41qb8nvjo1_500_large

 Tumblr_m3s584huro1qmvdhyo1_500_large


Tumblr_m3t3frbzwh1ruvn8to1_500_large

 Coś tak mi się wydaje , że powoli zmieniam swój styl , coraz rzadziej zakładam trampki , wolę bardziej stonowane barwy i coraz bardziej zakochuję się w pastelach , koronkach itd .; D To niebezpieczne , Ale to lubię ;)

Dobra , kończę , bo mam troszeczkę roboty w związku z dużymi zmianami w moim domu ^^

Na koniec piosenka , która zawsze poprawi mi humor ♥ 
Nie jest stara , ale nie jest nowa , klip jest świerzy i kocham go za te kolory i fabułę . ;D

 l o v e  ♥

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Szczególnie podoba mi się spódnica z ostatniego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje :) wpadnij do mnie :) zachecam do obserwowania :D

    buziaki

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia i inspiracje .. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. te niebieskie szpilki w gwiazdki są extra :)

    Obserwuję :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam również do obserwowania :

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdjęcia, jak to z biedronką! :D
    Cieszę się, że połowa problemów się rozwiązała i że nie pytała Cię z historii! :)
    Żelki <3
    Inspiracje cudowne! :D
    I piosenka fajna, nie widziałam klipu, który very nice jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne inspiracje.!! ;))
    PS Jak się obserwuje? Bo chętniiie to zrobię.! :)) zapraszam.!
    odp. proszę na moiim blogu . :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne te ciuchy !
    Obserwuję :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam również do obserwowania

    OdpowiedzUsuń