czwartek, 17 maja 2012

ILOKO ♥


KONKURS .! - Wiosenne rozdanie .;D

Miałam pisać codziennie , ale przykro mi , nie mam na to czasu. Ciągle mamy spotkania do bierzmowania , próby na jutrzejszy występ , wczoraj robiłam latawiec na konkurs , robimy plakat o informatyzacji gminy i jeszcze ten projekt o metalowcach ... w dodatku dużo sprawdzianów i zbliża się koniec roku - trzeba poprawiać oceny , no cóż ... 
Jestem ciągle przemęczona . Dziś pospałam w dzień , ahh .. brakowało mi tego ; )

Pewnie słyszałyście o sklepie internetowym z akcesoriami i biżuterią  ILOKO  ;)
Możemy tam kupić mnóstwo cudownych rzeczy od wszelkiego rodzaju chust poprzez okulary , kolczyki , naszyjniki do nawet gumek do włosów . ;D Te rzeczy zachwycają na pierwszy rzut oka . Na prawde są świetne ; ) 

To9 tylko niektóre z tych cudnych rzeczy  ; ) 

Zachęcam do klikania w Banerek na pasku bocznym .! ; )



Już niedługo pojawi się nowy set , muszę tylko zmusić kogoś do zrobienia mi kilku fotek ; )

l o v e ♥

11 komentarzy:

  1. Kurcze, to teraz strasznie masz w szkole, ale rozumiem, koniec roku, walka o oceny... powodzenia życzę ;)
    O jaaa! Cudowny sklep, już wszystko przejrzałam XD
    Cudne zdjęcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleee piękne okulary i ta jakby mała miętowa torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary *.* A jeśli chodzi o ten sklep jest naprawdę fajny :) Obserwuję i liczę na to samo :) life-by-mirandad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne rzeczy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam mustache :)
    obserwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam tu dzięki Twojemu komentarzowi u mnie. :D
    Bardzo fajny blog, świetne obrazki, dobrze pisane.
    Dodaję się do obserwatorów i będę tu częściej.
    Pozdrawiam, Astra z www.ania-astra-jaworska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam na bloga przez przypadek.Bardzo mi się podoba więc go obserwuję. Wpadniesz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. z przesyłką kosztowały 70 zł,na allegro pełno można takich znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierścionki z wąsami <3 ! ;D zakochałam się w nich ^^

    OdpowiedzUsuń