środa, 23 maja 2012

Hej , 
Dziś w szkole luzy . Na matematykach oglądaliśmy film pt. ' Cześć Tereska ' , polecam . Mimo wszystko ten film mi się podobał , ale mógłby mieć lepsze zakończenie . ; p 
kokardka z folii ♥
Po szkole spotkanie do bierzmowania ( znowu  ,ale jeszcze tylko w poniedziałek i we wtorek bierzmowanie ^^ ) . Było dobrze i śmiesznie , nie ma to jak się bić w kościele ;D 
no i ktoś sobie o mnie przypomniał , hahah . Obgadywanie i gapienie się , nie ma coo jest seksowne xd
Potem majowe - dużo śmiechu z bliźniaczkami ; )  + zamieszanie na 'zapleczu kościoła ' bo brakowało księdza więc duzo się działo i sami poczęstowaliśmy się pieczątką ; D 
pomarańczowe sznurówki ♥ ; p  olka xD

Dziś do szkoły poszłam w spódnicy DIY . Ja w spódnicy - wow . Ale od początku tygodnia praktycznie nie chodzę w długich spodniach , i tak zostanie . Wiem , ze mam chude , krzywe i blade nogi  ,ale może w końcu je opalę . ;) 
mimo wszystko i mimo wszystkim . fuu ; /
sweterek - nn , bluzka - pepco , spódnica - DIY , jazzówki - atmosphere .

fot . samowyzwalacz . 

Mimo , zę jest późno lecę jeść gofry a potem jeszcze dokończę plakat i spać , ahh.. chcę już do łóżeczka ♥


+ klikamy w banerek ILOKO . ;)  - nowy link , więc proszę . ;) *.*

l o v e ♥

7 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w spódnicy :D W ogóle śliczny outfit :)
    To jeszcze tydzień i bierzmowanie, powodzenia xD
    Ja już czuję łóżeczko, ale jeszcze nauka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka świetna, chyba sama w taką zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :3 i masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też w spódnicach chodzę rzadko,ale ci bardzo pasuje ta spódnica;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw. Takie delikatne materiały. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawik. ;) spódnica jest super.! <3 zapraszam do mniiiee.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :)
    Ja w spódnicy to rzadki widok. Co dopiero w szkole :P

    ZApraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń