środa, 2 maja 2012

fuu .

Karola ♥
Hej ,dziś jestem baardzo przemęczona . uff . Wstałam o 5 rano i na sesję z dziewczynami przy wschodzie słońca . Aparat wydawał się wyjątkowo ciężki więc nie wyszło zbyt dużo zdjęć , ale kilka jest cudnych ♥
Potem sklep i pobiegłam na przystanek . Pojechałam do cioci i tam spędziłam dzień . Zrobiłam mnóstwo zdjęć , strasznie mi się podobają , ale jestem wykończona . Wybiegałam się w rzepaku , nad rzeczką , w stokrotkach , na placu zabaw , na lodach , w sadzie itd . To był długii dzień . Nauczyłam Karolę wiązać buty i  kokardkę ; ^^

Zazdrość ludzka nie zna granic , serio . 
Dziś na placu zabaw , gdy robiłam zdjęcia Juli i Karoli dwie dziewczyny ( mniej więcej w moim wieku) latały z cyfróweczką i robiły sobie fotki nawzajem . Pożerały mnie wzrokiem i beszczelnie obgadywały mnie na wszystkie tematy . Nawet ich nie znam , ale widać było ich zazdrość w oczach gdy patrzyły na mojego Scotta  . Jezu , co za ludzie . Serio , to było chamskie . Nie rozumiem takiej dzikiej zazdrości . 
;D

Nie mam siły pisać , jestem wykończona . ;D 
Jutro odpowiem na TAG . 

wieś . ; p


l o v e ♥

6 komentarzy:

  1. ojej tak rano wstać na zdjęcia to musi być pasja:D

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak , dla zdjęć zrobię praktycznie wszystko ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne to drugie zdjecie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że nie tylko ja wstaję tak wcześnie aby pójść na sesję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia! :D
    O ja... żeby wstawać tak wcześnie na sesje, no, no ;)
    Na prawdę niegdy nie zrozumiem tej ludzkiej zazdrości... żeby aż tak... o.O

    OdpowiedzUsuń