sobota, 5 maja 2012

cudna majówka ♥ + Ombre ?

Karolina ;)
Praktycznie cały tydzień spędziłam poza domem , grille , imprezki , dzieciaki , grill w czasie burzy , Biała , autobusy ,nowe znajomości i mnóstwo zaproszeń na domówki ^^ i na kolejne weekendy . ♥

Oczywiście nie obuło się bez wojen z Piotrkiem - moim starszym bratem ciotecznym . Darcie się o kupony do Maka , o kebaba , o czekoladę ( o to bolało ;D )  . Ale potem zgoda i zrobił mi kanapki ^^

Niestety nie miałam czasu na robienie zdjęć , byłam zabiegana . uff . Zdjęcia ma M . i  B. więc może coś skombinuję ;D 

Ludzie , ktuży mnie nie znają zaczepiają mnie na FB dzięki A . ;D , W tej chwili prowadzę ok. 5 zaczepkowych wojen ; D  

i odkryłam , że mój pies to nie sznaucer tylko Terier  . Hehehe . Po dwóch latach . , Szkoda , że tak późno , ale to nic ;D 

Planuję zrobić sobie Ombre na włosach . Mam tak jakby jasne włosy , ale może trochę będzie widać . Jutro może kupię krem rozjaśniający więc zobaczymy co z tego będzie ;D

Juro może jakieś zdjęcia z M. ;D 

Do zobaczenia ; ) 

Ombre ♥ :


co o tym myślicie ? ; D 

i  :
 
l o v e ♥

6 komentarzy:

  1. ładne te końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ombre świetne wygląda ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też się zastanawiam nad zrobieniem ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog.!! ;) Końcówki blond strasznie mi się podobają.! ;) Zapraszam do mnie i do obserwowania.! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda, ale nawet nie wiedziałam, że tak to sie nazwya :)
    Też mam Teriera ;) A skąd masz psa, że dopiero teraz dowiedziałś się Jego rasy? :)

    OdpowiedzUsuń