poniedziałek, 21 maja 2012

ciepłoo ♥

z piątku .

hejj ♥ 
Dzień gorący . 
Najpierw j .Polski , potem na Straż graniczną ( mam kilka zdjęć , ale na cyfrówce a nie mam siły po nią iść . ; p)  a potem reszta lekcji... cały dzień gorąco , uff  . Potem do domu . Miło . Ale zaraz trzeba było iść na spotkanie do bierzmowania . Oczywiście śpiewy itd .
ciekawie było tylko po spotkaniu ,. ale o tym to cii . . Ale nie wiem czy fajnie czy irytująco ?! ♥ ;D
Potem dom . I na Majowe . Dzieci od Komunii śpiewają o wile głośniej niż my. Po konsultacjach z G. w kościele stwierdziliśmy , że my nigdy tak nie zaśpiewamy na Bierzmowaniu ; D
Ah.. potem do babci , ciekawy spacerek z Napim . ;D Ahhh.... ci ludzie . co za ludzie...

Jutro zapowiada się ciekawy dzień . Rano tylko jedna lekcja i jedziemy na rajd rowerowy . w tym ognisko . Potem jadę autobusem do Białej P. wywołać zdjęcia na konkurs . Co ja tam będę robić sama pół dnia .?! 0.o , moze coś ciekawego będzie się działo ; ) Nie mam pojęcia,  czy wytrzymam na nogach i w takim napięciu cały dzień . Ale jakoś muszę sobie poradzić , dla tego zaraz idę spaćć ;d 


wiem , wiem , dziś przynudzam i stosuję za dużo skrótów myślowych ... przepraszam . Ale jestem tak zmęczona , że nie jestem w stanie myśleć . Co za tym idzie pisać . 
Nie przygotowałam żadnego outfitu ani nic takiego , więc musicie się zadowolić zdjęciem z piątku ; ) : 


idę spać , dajcie mi siłę .! ♥

całkowicie nie zauważyłam , ze jest ponad 1100 wyświetleń , dzięki , kocham was ♥

l o v e ♥

5 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! Śliczna jesteś! :)
    Fajne masz teraz te dni bez lekcji... :D
    Jeszcze taka piękna pogoda jest <3
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz i super zdjęcia.! :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. udało mi się zaobserwować Ciebei za pośrednictwem twittera bo na google blokuje mi strone :< ale widze Cię, piękna:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna fotka, przez ten gorąc ja też nie mam siły pisać -.-

    OdpowiedzUsuń