czwartek, 31 maja 2012

2 x D I Y . ♥ + zmiana daty zakończenia rozdania .

pierwsze domowe w tym roku ♥

Siema , dziś nie mam żadnego outfitu , ale pokażę wam moje skromne D I Y . ;) 

Na dziś przygotowałam dwie rzeczy : 
 - biała  koszula bez rękawów z wyhaftowanym czymś na kształt kwiatków . 
na kołnierzyk doszyłam mnóstwo perełek . Początkowo projekt wyglądał inaczej ,ale nie miałam już nerwów do tego ( małe perełki ciągle mi gdzieś uciekały i oczy mi się strasznie męczyły , już nie wspomnę o ranach na  palcach ; p )  więc wyszło co wyszło , na osobie wygląda lepiej  ;) 


Naszyjnik z piórkami . 
Sklepałam go w dosłownie 10 min. pół godziny temu . Bardzo szybko mi poszło a efekt mnie zadowala . ;) Do DIY użyłam kilku łańcuszków i sześciu piórek - białych i żółtych (  innych nie miałam ;(  )

I jak ? Podoba wam się ? 

to zaledwie mała cząstka mojej twórczości , mam dużo DIY do pokazania . Nie zawsze jestem zadowolona z mojego handmade , ale daję radę ; ) 

Jutro dzień dziecka więc wszystkim ( bo wszyscy jesteśmy dziećmi ) wszystkiego NAJLEPSZEGO .! ♥ 

+ jeszcze jedna ważna sprawa .! 
datę zakończenia z 08,06 przekładam na 01.07 z powodu małej liczby zgłoszonych osób . 
Więc jeśli rozdanie ma dojść do skutku proszę o zgłaszanie się .!
Nagrody są atrakcyjne i pamiętajcie ,że do tego dodaję niespodziankę i coś słodkiego .! ; )

A więc jeszcze raz zachęcam . ;) 


l o v e ♥

16 komentarzy:

  1. truskawki <3 !
    musze koniecznie je kupić !!!!!
    koszula jest świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  2. DIY, ciekawe, ciekawe :D
    Aż mnie zainspirowałaś do zrobienia czegoś takiego ;)

    Zapraszam do mnie na NP.

    OdpowiedzUsuń
  3. kołnierzyk jest przeuroczy!:)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na rozdanie już się zgłosiłam, odliczam dni do wyników, bo rzeczy świetne !

    OdpowiedzUsuń
  5. problem w tym,że nie mam pojęcia jak zabrać się do tego ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. był przepyszny !
    ledwo go zjadłam bo strasznie syty :/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda ten kołnierz, ale widziałam już jak wyglądaja po tym palce, a więc Ci współczuję :)
    Czasami można poświęcić sobie 30 minut i zrobić coś fajnego na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne efakty Twojej pracy, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog. Dzieki za komentarz. Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nawiązałaś pierwszą wspołpracę ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiscie że się podoba ! Przecudowne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :)
    jej .. łańcuszek z piórkami jest prześliczny o.O

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjnik jest świetny :) z chęcią zaobserwuję Twoje dalsze realizacje ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieć własne truskawki <3
    WOW! Kołnierzyk cudowny zrobiłaś! Naprawdę musiałaś się namęczyć! I naszyjnik też cudo! :D Czekam na Twoje dalcze DIY! :D

    OdpowiedzUsuń