niedziela, 1 kwietnia 2012

zaskoczenie .

Niedziela palmowa - kościół . Nic specjalnego .
Dziś mój Scott  zrobił mi kawał , wzięłam go do kościoła ( była procesja z palmami , ksiądz na fiordku [koniu] itd.) a on rozładował się jak tylko o włączyłam . ehh... muszę zastanowić się nad kupnem drugiej baterii - na wymianę . Do mojej starej cyfrówki dokupiłam sobie drugi akumulatorek i było o wiele łatwiej ;) Trzeba popatrzeć ile kosztuje .. .
Jutro poniedziałek . Szkoła ... fuu .! Ale już niedługo przerwa świąteczna , w moim przypadku to już tylko dwa dni nauki - w środę jadę do Przemyśla , ahh  ,  fajno ^ ^
Zrobiłam kolejne kokardki DIY , wyszły fajnie ...
W piątek byliśmy na rekolekcjach ze szkołą , potem na otwarte do LO .
W sobotę też na otwarte m tym razem same , nie ze szkołą - było ciekawiej . Ja , Marta , Ewa , Kasia . Szkoła coraz bardziej przypada mi do gustu , ale przyznam , że można się zgubić . Nie byłam tam pierwszy raz , ale po raz pierwszy tak dokładnie zwiedzałam .;p
  nie znamy się , ale uśmiechy wymienone ;D , wiem tylko jak masz na imię i jaki masz głos ;D a i teżile masz lat... ;D boze , boze . 


Wyznaczyłam sobie cele ♥

1 komentarz: