poniedziałek, 16 kwietnia 2012

zabiegana .

Dzien zabiegany na maxa . Na początek szkoła ,  było śmiesznie mimo tego , że spałam ok. 4 godziny . ;d
Po szkole pobiegłam do babci dalej pomagać jej przy różnych sprawach... Po powrocie pojechaliśmy do szpitala ( do mojej siostry ) Bo leży tam od wczoraj w nocy . Mama została z K. a ja z tatem pojechaliśmy połazić po sklepach . Kupiliśmy mi zwykłe zamszowe czarne buciki na obcasie i marynarkę . Do moich pełnych strojów potrzebuję tylko spódniczki/sukienki , ;) Ahh... nie wiem czemu , ale już nie mogę doczekać się egzaminów . Tak chcę aby już były. np. jutro ^ ^ ( dziwne uczucie , a szczególnie , że NIC kompletnie na nie nie umiem ; ) Potem obowiązkowo biedronka i żelki ^ ^
Właśnie zgrywam na płytki zdjęcia dla G. ah... jak ten komp. się zacina ... Ale niestety.. nie mogę przesiąść się na laptopa - Kinga wzięła do szpitala . Ah... 

ciągle piszę o tych egzaminach... ale o niczym innym właśnie nie myślę ... sorry ^ ^

Gdy przechadzałam się po sklepach nie zauważyłam  zbyt wielu kolekcji w kolorach pastelowych  jakie miały królować tej wiosny i tego lata . Na wieszakach głównie wisiały beże ,biele i brązy ale było też sporo neonów i żywych zieleni i czerwieni . To spore zaskoczenie , ale zapowiada się ciekawie ;)



Tumblr_ldozz791w21qdd9zbo1_400_large_5b1_5d_large
  l o v e ♥

5 komentarzy:

  1. Współczucia dla siostry . :<
    Mogło by być trochę więcej tych pasteli . ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy teraz mają szał egzaminowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No co ty? Wszędzie jest pełno pasteli ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ta inspiracja ;3

    Zapraszam do mnie na NP

    OdpowiedzUsuń