wtorek, 24 kwietnia 2012

smile .

 Pierwszy dzień egzaminów za nami .; ) 
Pierwsza część  - historia i WOS - była wprost idiotyczna - prawie zero WOS-u , dziwne mapki , jakieś diagramy , większość o królach + ustawić chronologicznie wydarzenia . Porażka . 
Ale za to Polski był prosty , rozprawka też niczego sobie , mam nadzieję , że nie zawaliłam bo tylko z pozoru mógł wydawać się prosty ^ ^
Przed egzaminami zjadłam czekoladę , myślę , że pomogła mi się odprężyć , ogólnie ZERO stresu , a więc OK 



marynarka - Reserved ; bluzka - nn ; torebka , buty - Atmosphere ; naszyjnik , spódnica - Cropp .

Ubrałam się dosyć standardowo , w zestawie koniecznie kokardki ^^
Jutro outfit będzie całkiem inny . Zobaczę co da się zrobić  , żeby go tu pokazać . ;d 

Jedna część za nami , jutro najgorsza czyli przedmioty przyrodnicze i matematyka . Juto śmiało będę mogła powiedzieć ' najgorsze już za nami ' bo potem już tylko angielski ; ) 

to na razie .
l o v e ♥

7 komentarzy: