sobota, 28 kwietnia 2012

oj , kocham dzisiejszy dzień. ;) Spędziłam go z muzyką w uszach z lodami i gorącym słoneczkiem no i oczywiście ze Scottem w rękach ♥ 
No i wyławiałam płatki z oczka wodnego ; D - żmudna praca , ponieważ co chwilę wlatywały nowe . uff ;D
Pomińmy to , że głowa mi się nieźle przegrzała , że w domu było pełno pyłków z powodu drobnego remontu i to , że jestem obolała . ; D

A więc na drzewach jest pełno cudownych kwiatków : 
do których przylatują roje pszczółek i bąków ♥

W ogrodzie królują tulipany , stokrotki , żonkile i mlecze ; D 

Nie mogłam się powstrzymać od dodania tego :
ahh , zdjęcie zrobiłam ok. 10.00 . bosko prawda ? ♥ 

O tej porze roku na pewno będzie pojawiało się więcej zdjęć tego typu  bo coraz częściej latam z aparatem po działce i po ogrodzie . ; )

Jutro niedziela , dzień od ok. 6 rano do wieczora spędzę na wsi w towarzystwie dzieciaków , coś czuję , że nieźle mnie wymęczą , ale pociesza mnie fakt , że zrobię mnóstwo zdjęć . ; D

Lecę do sklepu , paa . 
l o v e ♥

2 komentarze: