sobota, 21 kwietnia 2012

nieśmiałość ?





Tumblr_lk3znxrn3u1qbjrgzo1_500_large
 Dzień baardzo słoneczny . Miały być burze a było całkiem  przyjemnie .
 Dziś był dzień dni otwartych w Bialskich LO . Pojechałyśmy z E. do Staszica . Szkoła nie zaskoczyła niczym xd na prezentacji w naszym g. wydawała się fajniejsza ale to nic . Ja i tak wybieram się do Janowa na dalszą naukę . x)

Po jakimś czasie poszłyśmy na miasto , obeszłyśmy większość sklepów a i tak nic konkretnego nie kupiłyśmy ^ ^ Ale to norma . Potem Plac Wolności + dwóch nieśmiałych kolesi , którzy próbowali nam coś przekazać , ale nie potrafili ; D hahah , nie ogarnięci ludzie xd + dokarmianie wróbelków , lody itd . ;)

A teraz nogi mnie bolą , wcinam czekoladowy tort i K. próbuje wyciągnąć mnie na spacer , nie uda mu się bo nogi mi całkiem odpadną ;D  

 Juz we wtorek egzaminy x3 hue hue . Co to będzie.... xd

 wiem , nic nie napisałam ciekawego , ale obiecuję poprawę ; d

l o v e ♥

4 komentarze:

  1. kiedyś byłam strasznie nieśmiała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem raczej odważną osobą , ale czasem nie mogę się przełamać . ; p

      Usuń
  2. Ja byłam nieśmiała od 0 do 4 klasy ... xd

    OdpowiedzUsuń