poniedziałek, 9 kwietnia 2012

mokro ?

Dzień jeszcze nie miną , a mam taki wspaniały humor ... Drugi dzień świąt - dyngus . oczywiście nie obeszło się bez wody , zostałam oblana w Koszelówce przez Kaśkę .xd Ah... słodziak .
A więc , od początku . Rano kościół , potem do Koszelówki , tam Kasia przywitała mnie wodą . Potem do stołu . No i moja ulubiona część dzisiejszego dnia - fotografowanie dzieciaków . Ahh , te małe urwisy tak słodko wyglądają na zdjęciach ♥ Nie dawno wróciliśmy do domku no i tata pobawił się w fotografa . ( oj czuję , zę zdjęcia będą pojawiały się częściej ;) . Plany na następną część dnia też są niczego sobie ;D
A więc dziś się nie stroiłam tak jak wczoraj . ; p bluzka , sweterek , tenisówki , kokardka + czarna kreska eye-linerem EVELINE . To lubię .!

sweterek - nn , bluzka - butik , spodnie  -nn , buty - pepco , kolczyki - house , bransoletka , kokardka - DIY .

całość tworzy subtelną całość .;)
jutro coś bardziej na luzie + może mała sesja z  M .? ;D 


KLIK.- blog zdjęciowy .
love , ♥

6 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka . ;3
    Małe dzieci zawsze wychodzą słodko na zdjęciach . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się twoja fryzura ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w twoim ootd ;33

    ZApraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny outfit :) obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń