niedziela, 22 kwietnia 2012

kropki .

 ♥
Dzień cieplutki . Na dworze chodziłam ubrana jak na lato . Ah.. cudowna wiosna . Kwiatki rozkwitają - tulipany już prawie pokazują swoje calutkie pąki . Jest milutko . ♥
Niebo było dziś prawie bezchmurne , aż chciało się w nie patrzeć . 
Taka pewność siebie może zniszczyć .! Nawał cieniutkiego , piszczącego głosiku doprowadza do szału nawet najbardziej wytrzymałych .
Dzień spędziłam głównie z muzyką w uszach na dworze i objadałam się lodami orzechowymi - zjadłam cały litr .! 0.o ; D było bosko . lubię się tak odprężyć .

Moje dzisiejsze pazurki :
Lakier wyszedł jaśniejszy niż w rzeczywistości i wie m  , nie wygląda to najlepiej , ale malowałam je dziś rano przed pójściem do kościoła . hehe ; ) Bransoletka - DIY , w tle : baleriny z kokardką z tyłu - Boot Square .

Jutro szkołą , ale sądzę , że będą luzy boo... egzaminy... ( dobra,  zamknę się . )
hue , co za oczy 0.o
uciekam się uczyć . 
l o v e ♥

4 komentarze: