piątek, 27 kwietnia 2012

klasa .

część naszej rozgarniętej klasy ♥
Egzaminy przeleciały szybko , w mgnieniu oka . To dobrze . Mam nadzieję , że nie poszło mi najgorzej bo nie było łatwo . Teraz do końca roku będziemy tylko marzyli o wolności i będzie wielka akcja poprawiania ocen .Norma . ? 

Dziś nie poszłam do szkoły - nie chciało mi się ? może .... a może nie miałam ochoty patrzeć na te zimne mury gmachu szkoły . Kto wie . . . Dzień zleciał szybciutko głównie na dworze . Pogoda jet tak cudowna , że aż od nadmiaru słońca głowa boli . Ale i tak to lubię . ; )
Dziś na termometrze było ok . 40 * C . Bosko :
ok . godz . 10 . 00 ; )
Jutro sobota , potem niedziela a potem poniedziałek - nie wiem czy iść do szkoły , raczej odpuszczę . A potem lekcje dopiero w następny poniedziałek . ahh  ;) 

l o v e ♥

2 komentarze: