niedziela, 15 kwietnia 2012

hair .

pisze na szybko , bo dziś siedzę już kolejną godzinę przed komputerem . 
Musiałam ogarnąć zdjęcia z turnieju podnoszenia sztangi leżąc na którym robiłam zdjęcia . Zrobiłam ich ok . 500 ale wybrałam ok. 100 . ehh..
Ogarnęłam tez większość folderów i plików przy czym oczyściłam 1/4  dysku ^^ , jestem z siebie dumna , ale oczy i ręce już mnie bolą . ;D
Dodałam też w końcu post na : http://blogiceo.nq.pl/tikujemy/ . Zapraszam . ;)

Jestem zmęczona , ale czeka mnie jeszcze nauka na jutro . Ale może jutro zakupy więc nie narzekam . ; p

A o to moje pofalowane włoski :
sweterek - orsay
Na noc zaplotłam sobie gruby warkocz i oto co wyszło.! Subtelne , delikatne fale .
Jestem zadowolona z efektu , sądzę, że częściej będę w taki sposób falowała włoski . ;)

Lecę się uczyć . 
Został jeden tydzień do egzaminów ,więc będę oszczędzała komputer .
Nauka .! Nauka .! Nauka .! 

love  ♥

5 komentarzy: