niedziela, 29 kwietnia 2012

Dzień tak jak zapowiadałam spędziłam na wsi . 
Byłam tam ok . 5.30 - wszyscy spali więc usiadłam na komputer . Pochodziłam troszeczkę po internecie . Potem śniadanko , 'Shrek' z Kaśką , spacer ♥ , następnie na trampolinę . Ah , powygłupialiśmy się nieźle , aż brzuch mnie bolał od skakania ^^ Ale zabawa była świetna . Potem grill i poruszanie wielu tematów .
Wróciliśmy do domu . Przyszli znajomi rodziców i .. siostry . No i zaczęło się ocenianie moich nóg . Stwierdzili , ze są tak długie , że spokojnie mogę pchać się na modelkę i gdy już dostanę się do tv to mam pozdrowić wujka Emila ^^ Ahh..  ; D 

Nie mam siły pisać, jestem wyczerpana , a zapowiada się , że ten tydzień będzie zabiegany i śmieszny ^^ 
jutro nie idę do szkoły - lenistwo , a po 2 to po co ? Będzie i tak mało osób . ; d 

l o v e ♥

1 komentarz:

  1. http://paczta.blogspot.com/

    Robisz piękne zdjęcia :)
    Baaardzo mi się podobają takie żywe kolory :>
    Co ja bym dała za taki aparat :)
    Niestety nie mam tyle kasy i jestem na etapie szukania dobrej cyfrówki :D
    oczywiście Obserwuję xD

    OdpowiedzUsuń