niedziela, 8 kwietnia 2012

cardigan TopMan . ;D



Jestem dziewczyną , która  przejmuje się wyglądem , ale nie lubię się stroić w 'modne' zestawy , koronki , kwiatuszki , beże , pastele ( mam też takie ciuchy w szafie i zdarz mi sie tak ubrać bo w końcu jestem dziewczyną)  . Ubieram się zwyczajnie . Najczęściej w luźne sweterki ,  trampki , bluzy .
Uwielbiam luźne ciuchy  - to oczywiste . Bo to ja ^ ^
Do mojej szafy dołączyła świetna bluza - cardigan z sh firmy TopMan (klik)  Pierwszy raz dowiedziałam się o tej firmie , gdy zobaczyłam metkę ( jest bardzo popularna wśród modnych chłopków )  . To była śmieszna chwila , bo bluza wydawała mi się damska . ;D Ale i tak jest cudna i nie przeszkadza mi to , że powinien ją nosić facet . To mój ulubieniec w mojej szafie ♥ ☻


kolor jest mniej-więcej taki jak na zdjęciach ;)
oj , zakochałam się w tej bluzie ♥
a ta też jest cudna , od tej chwili ten cardigan  to moje marzenie : KLIK .
oszalałam , wiem , ale lubię takie rzeczy . Zwłaszcza , zę pasują do trampeczek . ahh , szykuję outfit ^ ^

love . ♥

5 komentarzy: