piątek, 13 kwietnia 2012

13 . pechowo ?

Tumblr_m2eeeuusr01qems3lo1_500_large
Dziś piątek trzynastego . Jak dla mnie to nie jest pechowy dzień , miną całkiem przyjemnie . Z wyjątkiem tego , że dostałam od R. piłką ( tyle dobrego , ze od siatki) prosto w twarz . Nie bolało za bardzo , ale kilka łez popłynęło + czerwona twarz .; |  ; p ale żyję , żyję. ;)

Jutro sobota , ale to nie bedzie dzień odpoczynku - idziemy do szkoły . Ale to dobrze , bo w maju będziemy mieli ok. 2 tyg . wolnego .;)

No i zaczęło się rozmawianie na temat stroju na egzaminy .;) Strój powinien być galowy , najlepiej czarno-biały . Ehh... trzeba będzie coś skompletować , to w końcu trzy dni ...

Jest sporo nauki , na jutro muszę jeszcze coś powtórzyć z WOS-u , codziennie przeglądam stare zeszyty z nadzieją , ze coś wejdzie mi do głowy . Jestem za bardzo rozkojarzona , tysiące myśli plącze się w mojej głowie . Czy dostanę się do liceum ? Jaka będzie średnia ? Jak będzie w nowej szkole ? . Tysiące myśli na sekundę + te dodatkowe sprawy tj. bierzmowanie , schola , kółko teatralne . Nie wyrabiam , ale muszę wziąć się w garść , muszę .

love ♥

4 komentarze:

  1. Dla mnie to zwykły, kolejny, beznadziejny dzień.
    Ja jutro idę na drzwi otwarte do mojego liceum i też niby mam być ubrana na galowo. Już to widzę, a potem prosto ze szkoły biegnę na kina, na spotkanie i na imprezę ;D

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie :3
    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna inspiracja ^^
    Mi piątek też minął ok ;D

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie był pechowy, niestety.
    Ja też cały czas myślę, tylko że o gimnazjum. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie był to dzień jak każdy inny. powodzenia w nauce ! ;]

    OdpowiedzUsuń