niedziela, 29 kwietnia 2012

Dzień tak jak zapowiadałam spędziłam na wsi . 
Byłam tam ok . 5.30 - wszyscy spali więc usiadłam na komputer . Pochodziłam troszeczkę po internecie . Potem śniadanko , 'Shrek' z Kaśką , spacer ♥ , następnie na trampolinę . Ah , powygłupialiśmy się nieźle , aż brzuch mnie bolał od skakania ^^ Ale zabawa była świetna . Potem grill i poruszanie wielu tematów .
Wróciliśmy do domu . Przyszli znajomi rodziców i .. siostry . No i zaczęło się ocenianie moich nóg . Stwierdzili , ze są tak długie , że spokojnie mogę pchać się na modelkę i gdy już dostanę się do tv to mam pozdrowić wujka Emila ^^ Ahh..  ; D 

Nie mam siły pisać, jestem wyczerpana , a zapowiada się , że ten tydzień będzie zabiegany i śmieszny ^^ 
jutro nie idę do szkoły - lenistwo , a po 2 to po co ? Będzie i tak mało osób . ; d 

l o v e ♥

sobota, 28 kwietnia 2012

oj , kocham dzisiejszy dzień. ;) Spędziłam go z muzyką w uszach z lodami i gorącym słoneczkiem no i oczywiście ze Scottem w rękach ♥ 
No i wyławiałam płatki z oczka wodnego ; D - żmudna praca , ponieważ co chwilę wlatywały nowe . uff ;D
Pomińmy to , że głowa mi się nieźle przegrzała , że w domu było pełno pyłków z powodu drobnego remontu i to , że jestem obolała . ; D

A więc na drzewach jest pełno cudownych kwiatków : 
do których przylatują roje pszczółek i bąków ♥

W ogrodzie królują tulipany , stokrotki , żonkile i mlecze ; D 

Nie mogłam się powstrzymać od dodania tego :
ahh , zdjęcie zrobiłam ok. 10.00 . bosko prawda ? ♥ 

O tej porze roku na pewno będzie pojawiało się więcej zdjęć tego typu  bo coraz częściej latam z aparatem po działce i po ogrodzie . ; )

Jutro niedziela , dzień od ok. 6 rano do wieczora spędzę na wsi w towarzystwie dzieciaków , coś czuję , że nieźle mnie wymęczą , ale pociesza mnie fakt , że zrobię mnóstwo zdjęć . ; D

Lecę do sklepu , paa . 
l o v e ♥

piątek, 27 kwietnia 2012

klasa .

część naszej rozgarniętej klasy ♥
Egzaminy przeleciały szybko , w mgnieniu oka . To dobrze . Mam nadzieję , że nie poszło mi najgorzej bo nie było łatwo . Teraz do końca roku będziemy tylko marzyli o wolności i będzie wielka akcja poprawiania ocen .Norma . ? 

Dziś nie poszłam do szkoły - nie chciało mi się ? może .... a może nie miałam ochoty patrzeć na te zimne mury gmachu szkoły . Kto wie . . . Dzień zleciał szybciutko głównie na dworze . Pogoda jet tak cudowna , że aż od nadmiaru słońca głowa boli . Ale i tak to lubię . ; )
Dziś na termometrze było ok . 40 * C . Bosko :
ok . godz . 10 . 00 ; )
Jutro sobota , potem niedziela a potem poniedziałek - nie wiem czy iść do szkoły , raczej odpuszczę . A potem lekcje dopiero w następny poniedziałek . ahh  ;) 

l o v e ♥

wtorek, 24 kwietnia 2012

smile .

 Pierwszy dzień egzaminów za nami .; ) 
Pierwsza część  - historia i WOS - była wprost idiotyczna - prawie zero WOS-u , dziwne mapki , jakieś diagramy , większość o królach + ustawić chronologicznie wydarzenia . Porażka . 
Ale za to Polski był prosty , rozprawka też niczego sobie , mam nadzieję , że nie zawaliłam bo tylko z pozoru mógł wydawać się prosty ^ ^
Przed egzaminami zjadłam czekoladę , myślę , że pomogła mi się odprężyć , ogólnie ZERO stresu , a więc OK 



marynarka - Reserved ; bluzka - nn ; torebka , buty - Atmosphere ; naszyjnik , spódnica - Cropp .

Ubrałam się dosyć standardowo , w zestawie koniecznie kokardki ^^
Jutro outfit będzie całkiem inny . Zobaczę co da się zrobić  , żeby go tu pokazać . ;d 

Jedna część za nami , jutro najgorsza czyli przedmioty przyrodnicze i matematyka . Juto śmiało będę mogła powiedzieć ' najgorsze już za nami ' bo potem już tylko angielski ; ) 

to na razie .
l o v e ♥

niedziela, 22 kwietnia 2012

kropki .

 ♥
Dzień cieplutki . Na dworze chodziłam ubrana jak na lato . Ah.. cudowna wiosna . Kwiatki rozkwitają - tulipany już prawie pokazują swoje calutkie pąki . Jest milutko . ♥
Niebo było dziś prawie bezchmurne , aż chciało się w nie patrzeć . 
Taka pewność siebie może zniszczyć .! Nawał cieniutkiego , piszczącego głosiku doprowadza do szału nawet najbardziej wytrzymałych .
Dzień spędziłam głównie z muzyką w uszach na dworze i objadałam się lodami orzechowymi - zjadłam cały litr .! 0.o ; D było bosko . lubię się tak odprężyć .

Moje dzisiejsze pazurki :
Lakier wyszedł jaśniejszy niż w rzeczywistości i wie m  , nie wygląda to najlepiej , ale malowałam je dziś rano przed pójściem do kościoła . hehe ; ) Bransoletka - DIY , w tle : baleriny z kokardką z tyłu - Boot Square .

Jutro szkołą , ale sądzę , że będą luzy boo... egzaminy... ( dobra,  zamknę się . )
hue , co za oczy 0.o
uciekam się uczyć . 
l o v e ♥

sobota, 21 kwietnia 2012

nieśmiałość ?





Tumblr_lk3znxrn3u1qbjrgzo1_500_large
 Dzień baardzo słoneczny . Miały być burze a było całkiem  przyjemnie .
 Dziś był dzień dni otwartych w Bialskich LO . Pojechałyśmy z E. do Staszica . Szkoła nie zaskoczyła niczym xd na prezentacji w naszym g. wydawała się fajniejsza ale to nic . Ja i tak wybieram się do Janowa na dalszą naukę . x)

Po jakimś czasie poszłyśmy na miasto , obeszłyśmy większość sklepów a i tak nic konkretnego nie kupiłyśmy ^ ^ Ale to norma . Potem Plac Wolności + dwóch nieśmiałych kolesi , którzy próbowali nam coś przekazać , ale nie potrafili ; D hahah , nie ogarnięci ludzie xd + dokarmianie wróbelków , lody itd . ;)

A teraz nogi mnie bolą , wcinam czekoladowy tort i K. próbuje wyciągnąć mnie na spacer , nie uda mu się bo nogi mi całkiem odpadną ;D  

 Juz we wtorek egzaminy x3 hue hue . Co to będzie.... xd

 wiem , nic nie napisałam ciekawego , ale obiecuję poprawę ; d

l o v e ♥

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

zabiegana .

Dzien zabiegany na maxa . Na początek szkoła ,  było śmiesznie mimo tego , że spałam ok. 4 godziny . ;d
Po szkole pobiegłam do babci dalej pomagać jej przy różnych sprawach... Po powrocie pojechaliśmy do szpitala ( do mojej siostry ) Bo leży tam od wczoraj w nocy . Mama została z K. a ja z tatem pojechaliśmy połazić po sklepach . Kupiliśmy mi zwykłe zamszowe czarne buciki na obcasie i marynarkę . Do moich pełnych strojów potrzebuję tylko spódniczki/sukienki , ;) Ahh... nie wiem czemu , ale już nie mogę doczekać się egzaminów . Tak chcę aby już były. np. jutro ^ ^ ( dziwne uczucie , a szczególnie , że NIC kompletnie na nie nie umiem ; ) Potem obowiązkowo biedronka i żelki ^ ^
Właśnie zgrywam na płytki zdjęcia dla G. ah... jak ten komp. się zacina ... Ale niestety.. nie mogę przesiąść się na laptopa - Kinga wzięła do szpitala . Ah... 

ciągle piszę o tych egzaminach... ale o niczym innym właśnie nie myślę ... sorry ^ ^

Gdy przechadzałam się po sklepach nie zauważyłam  zbyt wielu kolekcji w kolorach pastelowych  jakie miały królować tej wiosny i tego lata . Na wieszakach głównie wisiały beże ,biele i brązy ale było też sporo neonów i żywych zieleni i czerwieni . To spore zaskoczenie , ale zapowiada się ciekawie ;)



Tumblr_ldozz791w21qdd9zbo1_400_large_5b1_5d_large
  l o v e ♥

niedziela, 15 kwietnia 2012

hair .

pisze na szybko , bo dziś siedzę już kolejną godzinę przed komputerem . 
Musiałam ogarnąć zdjęcia z turnieju podnoszenia sztangi leżąc na którym robiłam zdjęcia . Zrobiłam ich ok . 500 ale wybrałam ok. 100 . ehh..
Ogarnęłam tez większość folderów i plików przy czym oczyściłam 1/4  dysku ^^ , jestem z siebie dumna , ale oczy i ręce już mnie bolą . ;D
Dodałam też w końcu post na : http://blogiceo.nq.pl/tikujemy/ . Zapraszam . ;)

Jestem zmęczona , ale czeka mnie jeszcze nauka na jutro . Ale może jutro zakupy więc nie narzekam . ; p

A o to moje pofalowane włoski :
sweterek - orsay
Na noc zaplotłam sobie gruby warkocz i oto co wyszło.! Subtelne , delikatne fale .
Jestem zadowolona z efektu , sądzę, że częściej będę w taki sposób falowała włoski . ;)

Lecę się uczyć . 
Został jeden tydzień do egzaminów ,więc będę oszczędzała komputer .
Nauka .! Nauka .! Nauka .! 

love  ♥

piątek, 13 kwietnia 2012

13 . pechowo ?

Tumblr_m2eeeuusr01qems3lo1_500_large
Dziś piątek trzynastego . Jak dla mnie to nie jest pechowy dzień , miną całkiem przyjemnie . Z wyjątkiem tego , że dostałam od R. piłką ( tyle dobrego , ze od siatki) prosto w twarz . Nie bolało za bardzo , ale kilka łez popłynęło + czerwona twarz .; |  ; p ale żyję , żyję. ;)

Jutro sobota , ale to nie bedzie dzień odpoczynku - idziemy do szkoły . Ale to dobrze , bo w maju będziemy mieli ok. 2 tyg . wolnego .;)

No i zaczęło się rozmawianie na temat stroju na egzaminy .;) Strój powinien być galowy , najlepiej czarno-biały . Ehh... trzeba będzie coś skompletować , to w końcu trzy dni ...

Jest sporo nauki , na jutro muszę jeszcze coś powtórzyć z WOS-u , codziennie przeglądam stare zeszyty z nadzieją , ze coś wejdzie mi do głowy . Jestem za bardzo rozkojarzona , tysiące myśli plącze się w mojej głowie . Czy dostanę się do liceum ? Jaka będzie średnia ? Jak będzie w nowej szkole ? . Tysiące myśli na sekundę + te dodatkowe sprawy tj. bierzmowanie , schola , kółko teatralne . Nie wyrabiam , ale muszę wziąć się w garść , muszę .

love ♥

czwartek, 12 kwietnia 2012

ehh , brak czasu -.-

Nie mam czasu na dodawanie notek.  . Wpadłam tylko na chwilę .
Dziś dzień w szkole pełny nieporozumień . Wyjaśnione ? nie wiem , wątpię .
Na polskim niezapowiedziany sprawdzian - cudnie ; | , Angielski fajnie , nie było matematyki , yeah .;D
Jak wróciłam pouczyłam się , no i wieczorem tradycyjnie na spacer z M. ;D ahh . .. lubię wieczorne spacerki . Kotek  , tymbark , ławeczka , sklepy  . . ; D
Jutro piątek . A potem sobota - idziemy do szkoły , bo odrabiamy za jakiś tam dzień w maju .

Już niedługo egzaminy - oby przetrwać , oby przetrwać . Ale trzeba wziąć się do nauki . Oby wytrwać .
Potem bierzmowanie i luzz . 
Tylko do wakacji .
Ciepłe wieczorne spacerki , rower ,  lody , imprezki ?
A potem liceum . Maszerowanie po długich korytarzach naszego janowskiego LO i... ślepe uliczki ? oby nie .  ;D


I coś na sportowo :
buty - sh , spodnie - nn , bluzka - pepco  , sweterek - sh / TopMan


A więc .. oby do wakacji .!

+
biorę udział w rozdaniu u Hajnówki . 

środa, 11 kwietnia 2012

spacerek ? ♥

Notka na szybko , bo zaraz spadam na spacer  z M . ;D
Dziś pierwszy dzień w szkole po świętach ;D Łatwe lekcje więc nie było z tym problemu . Na matmie z M. sadziłyśmy kwiatka , którego przyniosłam , jadłyśmy tofifi i piłyśmy nie dobrego tymbarka ;D fuu . xd
Potem pochodziłyśmy po sklepach i przymierzałam śliczne szpileczki na platformie - kobaltowe . Jak dla mnie idealne , bo nie wydłużają stopy i mają słodki czubek xd ale raczej ich nie kupię . siła wyższa .
Pitem wpadła do mnie Wika . ah... głupek ;)
A teraz spadam na spacerek . bay .

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

mokro ?

Dzień jeszcze nie miną , a mam taki wspaniały humor ... Drugi dzień świąt - dyngus . oczywiście nie obeszło się bez wody , zostałam oblana w Koszelówce przez Kaśkę .xd Ah... słodziak .
A więc , od początku . Rano kościół , potem do Koszelówki , tam Kasia przywitała mnie wodą . Potem do stołu . No i moja ulubiona część dzisiejszego dnia - fotografowanie dzieciaków . Ahh , te małe urwisy tak słodko wyglądają na zdjęciach ♥ Nie dawno wróciliśmy do domku no i tata pobawił się w fotografa . ( oj czuję , zę zdjęcia będą pojawiały się częściej ;) . Plany na następną część dnia też są niczego sobie ;D
A więc dziś się nie stroiłam tak jak wczoraj . ; p bluzka , sweterek , tenisówki , kokardka + czarna kreska eye-linerem EVELINE . To lubię .!

sweterek - nn , bluzka - butik , spodnie  -nn , buty - pepco , kolczyki - house , bransoletka , kokardka - DIY .

całość tworzy subtelną całość .;)
jutro coś bardziej na luzie + może mała sesja z  M .? ;D 


KLIK.- blog zdjęciowy .
love , ♥

niedziela, 8 kwietnia 2012

cardigan TopMan . ;D



Jestem dziewczyną , która  przejmuje się wyglądem , ale nie lubię się stroić w 'modne' zestawy , koronki , kwiatuszki , beże , pastele ( mam też takie ciuchy w szafie i zdarz mi sie tak ubrać bo w końcu jestem dziewczyną)  . Ubieram się zwyczajnie . Najczęściej w luźne sweterki ,  trampki , bluzy .
Uwielbiam luźne ciuchy  - to oczywiste . Bo to ja ^ ^
Do mojej szafy dołączyła świetna bluza - cardigan z sh firmy TopMan (klik)  Pierwszy raz dowiedziałam się o tej firmie , gdy zobaczyłam metkę ( jest bardzo popularna wśród modnych chłopków )  . To była śmieszna chwila , bo bluza wydawała mi się damska . ;D Ale i tak jest cudna i nie przeszkadza mi to , że powinien ją nosić facet . To mój ulubieniec w mojej szafie ♥ ☻


kolor jest mniej-więcej taki jak na zdjęciach ;)
oj , zakochałam się w tej bluzie ♥
a ta też jest cudna , od tej chwili ten cardigan  to moje marzenie : KLIK .
oszalałam , wiem , ale lubię takie rzeczy . Zwłaszcza , zę pasują do trampeczek . ahh , szykuję outfit ^ ^

love . ♥

co dla kogo ważne .




święta .
Mijają fajnie .
Zaraz Biała .
Najadłam się smerfowych babeczek babci , ahh  , niebieski jęzorek ^ ^ pychaa ♥
Dni mijają fajnie , brak szkoły . Nowe znajomości ? możliwe .. ..

Trzeba dokładnie zastanowić się komu wierzyć , a komu nie koniecznie . Muszę  usiąść , pomyśleć , zastanowić się .


ahh , udoskonalam galaktyczny obiektyw ♥☺

piątek, 6 kwietnia 2012

cupcakes.


dzis wlk. piątek . Najdłuższe nabożeństwo w roku już za nami - jak dobrze... uff ;D  (  jak ja lubię tego osobnika gapiącego się na mnie w kościele . hahahha ;D ) Czekamy na wtorek . blee.
W tym roku  wielkie  przygotowania do świąt na szczęście nas troszeczkę omijają , świętujemy u rodziny . lubię to .! Ja zrobiłam tylko babeczki + posprzątałam w pokoju . ( już nie mogę się doczekać mojego nowego azylu ♥ ) Nie chce mi się pisać , maluję szpony ^  ^

niedziela, 1 kwietnia 2012

zaskoczenie .

Niedziela palmowa - kościół . Nic specjalnego .
Dziś mój Scott  zrobił mi kawał , wzięłam go do kościoła ( była procesja z palmami , ksiądz na fiordku [koniu] itd.) a on rozładował się jak tylko o włączyłam . ehh... muszę zastanowić się nad kupnem drugiej baterii - na wymianę . Do mojej starej cyfrówki dokupiłam sobie drugi akumulatorek i było o wiele łatwiej ;) Trzeba popatrzeć ile kosztuje .. .
Jutro poniedziałek . Szkoła ... fuu .! Ale już niedługo przerwa świąteczna , w moim przypadku to już tylko dwa dni nauki - w środę jadę do Przemyśla , ahh  ,  fajno ^ ^
Zrobiłam kolejne kokardki DIY , wyszły fajnie ...
W piątek byliśmy na rekolekcjach ze szkołą , potem na otwarte do LO .
W sobotę też na otwarte m tym razem same , nie ze szkołą - było ciekawiej . Ja , Marta , Ewa , Kasia . Szkoła coraz bardziej przypada mi do gustu , ale przyznam , że można się zgubić . Nie byłam tam pierwszy raz , ale po raz pierwszy tak dokładnie zwiedzałam .;p
  nie znamy się , ale uśmiechy wymienone ;D , wiem tylko jak masz na imię i jaki masz głos ;D a i teżile masz lat... ;D boze , boze . 


Wyznaczyłam sobie cele ♥