czwartek, 29 marca 2012

tylko mnie to denerwuje ?

Już nie mogę , tylko ja narzekam , ale to ja muszę spędzać z tym różowym potworem więcej czasu niż inni . żałosne , zbyt wielka siła przyciągania tego oto stwora do rzeczy które powoli zaczynają wychodzić mi uszami ? OCZYWIŚCIE .! tylko ja narzekam ? MOŻLIWE  .! ale to między innymi odgrywa się na mnie . ( zaznaczam - między innymi .! ) Nie chcę prowadzić wojny ale tym bardziej nie chcę czułej koleżaneczki . Koniec . Nie odezwę się w tej sprawie  .
( moze napisałam to niezrozumiale , lae to dobrze . )
Właśnie robię maskę sowy , wczoraj namalowałam gigantyczną pójdźkę , ehh... obrzydły mi te sowy , a jutro jeszcze Nocne Nasłuchiwanie tych oto ptaszków. grrrr...

Dziś była wywiadówka , mama nie ma do mnie nic o oceny - tylko jedna 1    .! jeahh ;D

Coś mnie dzisiaj pocieszy ? Idę po żelki , to jedyne wyjście xD

1 komentarz:

  1. zelki dobre na kazda okazje :D swietne zdjecie :) Kurcze, moja mama jak wroci z wywiadowki to bedzie wsciekla XD

    OdpowiedzUsuń