sobota, 24 marca 2012

.

Dziś postanowiłam , że mam całkowicie w dupie , kto czyta mojego bloga i czy wgl. ktoś go czyta . Tadam . 

Dzień męczący - pierwszy raz w tym roku dłuższa wycieczka rowerowa .. ale bardzo długaaa ponad 20 km . to chyba było za dużo jak na pierwszy wyjazd rowerem poza Janów . uhhh . Nogi boląąą , ale było warto , oj było . Niezapomniane chwile z A. i E. ♥
Żaby to ZUO .! i błoto też .xd 
Nowy model - Canono Olimpus ;D
musiałam .! xD
Dalej się z tego śmieje , wybacz ;*
Zbiory ♥



Przydało b się odrobinkę pouczyć , ale nie mam na to siły , chce mi się spać , ale coś czuję , że z zaśnięciem łatwo nie będzie .


3 komentarze:

  1. uaa rower... tez bym sie wybrala na jakas wieksza wycieczke, ale sprzedalam go rok temu i lipton XD
    fajne zdjecia ! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. wycieczki rowerowe z przyjaciółmi ZAWSZE SPOKO ! :D

    OdpowiedzUsuń