niedziela, 25 marca 2012

autoportret .

Dzień - niedziela .
Pogoda- strasznie wietrznie ale ciepło + świeci słońce.

Gdy wyszłam na dwór obserwowałam ptaki , które zmagały się z wiatrem próbując lecieć do przodu  , biedaczki ;< Jednego gołębia zwiało daleko do tyły , nie wiem czy dał radę lecieć dalej , ale gdy się przyglądałam więcej go nie zobaczyłam . ehh...

Wyszłam porobić kilka autoportretów , było ciężko . 
wybrałam jakieś byle jakie , ale nie mam czasu dodawać innego  . 
 Szykujemy sesję .! ♥

Potem dodam więcej fotek , ale teraz spadam , bo musze sie wyszykować do wyjazdu , bay .

2 komentarze:

  1. Podoba mi się zdjęcie, bardzo, bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wraz z wiatrem było przeraźliwie zimno. :/
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń