wtorek, 20 marca 2012

9. truskawki .;)

Ewa , Aneta , Ja . ♥

Dzień cudny , pomimo wietrznej pogody . Lekcje minęły szybko , choć wtorek to dzień w którym mamy najgorsze lekcje . Wszystko minęło tak szybciutko ... Na siódmej lekcji graliśmy sobię w siatkę na boisku , przyszedł pan od WOS-u i graliśmy o 5 z tego właśnie przedmiotu . Chłopaki kantowali  , więc my dostaniemy ocenki ;D fajno.. fajno... Potem przyjechała Ewka na kółko teatralne i miała ze sobą truskawki .! Cudownie . Pierwsze w tym roku ... smakowały tak wyjątkowo . Wspaniałomyślność ♥ No i kółko , było zabawnie . bardzo xD Potem do mnie , robiłyśmy sweet focie - mus , bo jutro mamy ognisko i Scott się przyda ( Scott - moja lustrzanka) . ';) No i oczywiście nic (prawie) nie nadaje się do opublikowania - norma ^ ^  

Teraz wcinam Ananasy w czekoladzie ♥ uwielbiam wszelkiego rodzaju owoce w czekoladzie . mmm . ♥
klik aby powiększyć .


 smakowitości , prawda ? xD 

i na koniec nasze ryjki ♥  :



nie przyglądajcie sie xd 

Bo tylko Aneta potrafi tak kulturalnie wypraszać moją mamę z pokoju ^ ^
Do zobaczenia ^ ^

5 komentarzy:

  1. boskie zdjęcia haha :D
    nie lubię i nie potrafię grać w siatkę ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh .. i te wasze mądre ryjki i rozbrajający spokój dziewczyny w środku xd
    Cudnee :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ej! a mówiłaś że wziłaś ładne zdj. ;d a ja prawia na każdym wyszłam brzydko! ;p
    e.

    OdpowiedzUsuń