niedziela, 18 marca 2012

7. nagłówek ♥ + fotki z dzisiaj .;)

Dziś otrzymałam GENIALNY nagłówek od Joanny ( jej blog , KLIK )   , strasznie mi się podoba ♥
 śliczny , prawda ? xD  ♥

Dziś miałyśmy wybrać się na rower , ale ja zawiodłam bo nie miałam siły się ruszać . Przeleżałam w łóżku pół dnia , wieczorem poszłam do babci ( miała imieniny ) .

Dzień był cieplutki ♥ wszystkie drzwi i okna w domu były otwarte , był taki przyjemny , cieplutki wiaterek  ♥
od razu po kościele zrobiłam kilka fotek :



bransoletka - handmade 
sweterek - nn
bluzka - atmosphere 
jazzówki - atmosphere 
spodnie - nn
naszyjnik - cubus
( zdjęcia robione obiektywem 18-55 mm . )
dwa ostatnie zdjęcia to dzieło samowyzwalacza .
i jak ? Sliczna pogoda , no nie ? xD słoneczko grzało cudownie .


do zobaczenia , love , Kama  ♥

15 komentarzy:

  1. legginsy, napisałam spodnie po post szybko pisałam i z przyzwyczajenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo. Jesteś naturalna i subtelna :) ładne włosy i wisiorek.. Masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ślicznie wygląda na Twoim blogu. :D
    Fajna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , nagłówek świetnie się wpasował ♥

      Usuń
  5. śliczne buciki <3
    dodaję się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję kochana :)
    super naszyjnik ;D też chcę taki <3
    może obserwujemy ?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie oddam , nie oddam xD ♥
      no jasne ;)

      Usuń
  7. podobają mi się te fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz!
    buty genialne, zastanawiam się nad kupnem :D
    obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful Outfit! i love your cardigan and your shoes!! Great colour-combination! The jeweller is awesome, especially the leopard bracelet!:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń