sobota, 17 marca 2012

6. spontan na sportowo .

Dziś dzień baardzo męczący , rower , spontan ( sesja ) , wiosenne porządki , spacerki ... ahh . . 
Ale dziś było tak cieplutko ... około 18 *C . Bosko .
A więc dziś zrobiłyśmy mały spontanik z dziewczynkami , miałam troszeczkę roboty jako fotograf , bo robiłam zdjęcia dla trzech modelek .;D Była to 'sesja' na bardziej na luzie , na sportowo . .. .

mały przedsmak tego co nie długo pojawi się tutaj

zdjecia wyszły fajnie . Ale już mam pomysł na coś bardziej poważnego , czekamy tylko na kolejny weekend .;D

Juro ( prawdopodobnie) na rower i do Dziewczynek ,! Coś czuję , że jutro zrobimy dużo km. xD 

muszę popracować nad jakimś outfitem .xD 

a tu moje butki na nogach Marty : 
daichman - 59.90
( klik na zdjecie aby powiększyć ) 

to ja spadam  , na razie ♥

3 komentarze:

  1. drugie zdjęcie jest śliczne :o
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje ; )
    co do lakierów to jedna wielka porażka. jedynie kolor fajny.
    czekam na zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta ma świetne spodnie, a Ty buty :DD! I czekam ofc na te zdjęcia ;)!
    Plus dodaję do OBS. Dziękuję za komentarz u mnie i pozdrawiam xoxo!

    OdpowiedzUsuń