czwartek, 15 marca 2012

4 . przeziębienie .

Dziś nie poszłam do szkoły . Czemu ? Nie miałam siły . Chyba jestem 'zdrowo'  przeziębiona . Zastanawiam się nad jutrem , ale chyba w szkole się pojawię .;) 
Połowę dnia spędziłam w łóżku , po szkole wpadła do mnie neta - przyniosła zeszyt i chwilkę pogadałyśmy . i poszła . Potem przyjechał tata i pojechaliśmy załatwić kilka spraw .  Przy okazji odwiedziliśmy klika sklepów , ale kupiłam sobie tylko buty i płyn do soczewek . Potem na zakupy bardziej do domu  ( troszkę tego było ^ ^ ) , do babci i do domu . Wyszłam z psem na spacer , porobiłam kilka zdjęć i tak zleciał dzień w domu . ;D Nadal nie czuję się najlepiej , ale mam nadzieje , że się poprawi ^ ^
Kilka zdjęć ze środy :






światło na hali nie sprzyjało robieniu zdjęć, więc są jakie są , ale są .;D 

Do następnego , pa ;* ♥

3 komentarze: