czwartek, 29 marca 2012

tylko mnie to denerwuje ?

Już nie mogę , tylko ja narzekam , ale to ja muszę spędzać z tym różowym potworem więcej czasu niż inni . żałosne , zbyt wielka siła przyciągania tego oto stwora do rzeczy które powoli zaczynają wychodzić mi uszami ? OCZYWIŚCIE .! tylko ja narzekam ? MOŻLIWE  .! ale to między innymi odgrywa się na mnie . ( zaznaczam - między innymi .! ) Nie chcę prowadzić wojny ale tym bardziej nie chcę czułej koleżaneczki . Koniec . Nie odezwę się w tej sprawie  .
( moze napisałam to niezrozumiale , lae to dobrze . )
Właśnie robię maskę sowy , wczoraj namalowałam gigantyczną pójdźkę , ehh... obrzydły mi te sowy , a jutro jeszcze Nocne Nasłuchiwanie tych oto ptaszków. grrrr...

Dziś była wywiadówka , mama nie ma do mnie nic o oceny - tylko jedna 1    .! jeahh ;D

Coś mnie dzisiaj pocieszy ? Idę po żelki , to jedyne wyjście xD

wtorek, 27 marca 2012

tysiące myśli na sekundę .

Mam gigantyczną plątaninę myśli . Moja wina / nie moja wina. Boli / nie boli . Jechać / nie jechać . Pisać / nie pisać .Jest tak źle ... Juz nie mogę.... Jak jedno się zwali to już leci cała wiązanka złych rzeczy i ciągnie się , ciągnie ...
Znów problemy z mamą , coś czuje , że nie szybko przejdą . 
Dekoder sie zepsuł - trzy kanały to stanowczo za mało z porównaniem do poprzedniego tysiąca .
Pogoda do zdjęć masakryczna . 
Nie mam czasu na nic , ledwo znalazłam dziś 30 min na zdjęcia . W Białej ( przy spodku , tam gdzie wczoraj ). Podczas wizyty u lekarza mamy .
Przytłaczający natłok ludzi w sklepach ( o dziwo nie miałam ochoty na minimalne zakupy , kupiłam tylko żelki ♥ ) .
Zbliżają się egzaminy , muszę zrobić maskę no i robię masę Angielskiego i Polskiego  . 
BRAK CZASU .! 
Siny ból . 
( to tylko zaledwie część tego natłoku problemów )

Nie wyrabiam , próbuję znaleść dobrą stronę tego wszystkiego . Wezmę Scotta w ręce - odprężę się ♥
Magia gaśnie ? ''

poniedziałek, 26 marca 2012

różowe tenisówki .

Dzień pozytywny. W szkole nic sie nie działo . Norma. Ale po szkole chłopaki wołali mnie na mieście , szli za mną do domu , przygłupy. No i potem staliśmy przed moim domem ok. 15 min. Ehh... pięciu idiotów. No bo oczywiście nie wpuściłam ich do domu , dzieci .!
Jak sobie poszli wzięłam psa i poszłam do babci , tam zjadłam obiadek , posiedziałam troszeczkę .
Potem wrócił tata i pojechaliśmy do lekarza - mama na prześwietlenie (   znów coś z plecami , grr ;(   ) a ja w tym czasie porobiłam kilka fotek bo przychodnia znajduje się nie daleko parku przy Bialskim Spodku . Dobrze ze wzięłam Scotta .;D No i pojeździliśmy po sklepach , zrobiliśmy zakupy ' do domu ' , kilka rzeczy do naszego oczka wodnego , a ja na szybko wskoczyłam do Pepco i kupiłam różowe tenisówki za jedyne 9.99
grafika google - nie chciało mi się robić zdjęcia ^ ^
A teraz popijam jogurt , zajadam się żelkami z Biedronki a na głowie mam szamponetkę - ciekawe co z tego będzie ^ ^


spać .! Ale nie, jeszcze romanse z historią .. ;/

niedziela, 25 marca 2012

autoportret .

Dzień - niedziela .
Pogoda- strasznie wietrznie ale ciepło + świeci słońce.

Gdy wyszłam na dwór obserwowałam ptaki , które zmagały się z wiatrem próbując lecieć do przodu  , biedaczki ;< Jednego gołębia zwiało daleko do tyły , nie wiem czy dał radę lecieć dalej , ale gdy się przyglądałam więcej go nie zobaczyłam . ehh...

Wyszłam porobić kilka autoportretów , było ciężko . 
wybrałam jakieś byle jakie , ale nie mam czasu dodawać innego  . 
 Szykujemy sesję .! ♥

Potem dodam więcej fotek , ale teraz spadam , bo musze sie wyszykować do wyjazdu , bay .

sobota, 24 marca 2012

.

Dziś postanowiłam , że mam całkowicie w dupie , kto czyta mojego bloga i czy wgl. ktoś go czyta . Tadam . 

Dzień męczący - pierwszy raz w tym roku dłuższa wycieczka rowerowa .. ale bardzo długaaa ponad 20 km . to chyba było za dużo jak na pierwszy wyjazd rowerem poza Janów . uhhh . Nogi boląąą , ale było warto , oj było . Niezapomniane chwile z A. i E. ♥
Żaby to ZUO .! i błoto też .xd 
Nowy model - Canono Olimpus ;D
musiałam .! xD
Dalej się z tego śmieje , wybacz ;*
Zbiory ♥



Przydało b się odrobinkę pouczyć , ale nie mam na to siły , chce mi się spać , ale coś czuję , że z zaśnięciem łatwo nie będzie .


wtorek, 20 marca 2012

9. truskawki .;)

Ewa , Aneta , Ja . ♥

Dzień cudny , pomimo wietrznej pogody . Lekcje minęły szybko , choć wtorek to dzień w którym mamy najgorsze lekcje . Wszystko minęło tak szybciutko ... Na siódmej lekcji graliśmy sobię w siatkę na boisku , przyszedł pan od WOS-u i graliśmy o 5 z tego właśnie przedmiotu . Chłopaki kantowali  , więc my dostaniemy ocenki ;D fajno.. fajno... Potem przyjechała Ewka na kółko teatralne i miała ze sobą truskawki .! Cudownie . Pierwsze w tym roku ... smakowały tak wyjątkowo . Wspaniałomyślność ♥ No i kółko , było zabawnie . bardzo xD Potem do mnie , robiłyśmy sweet focie - mus , bo jutro mamy ognisko i Scott się przyda ( Scott - moja lustrzanka) . ';) No i oczywiście nic (prawie) nie nadaje się do opublikowania - norma ^ ^  

Teraz wcinam Ananasy w czekoladzie ♥ uwielbiam wszelkiego rodzaju owoce w czekoladzie . mmm . ♥
klik aby powiększyć .


 smakowitości , prawda ? xD 

i na koniec nasze ryjki ♥  :



nie przyglądajcie sie xd 

Bo tylko Aneta potrafi tak kulturalnie wypraszać moją mamę z pokoju ^ ^
Do zobaczenia ^ ^

poniedziałek, 19 marca 2012

8 . Przygnębiająco .

Wybaczcie , ale dziś nie mam aktualnych zdjęć. Jutro postaram się coś zmajstrować xD

W szkole czułam się przygnębiająco , nawet nie wiem czemu ... Może to przez tę pogodę ? hę  .... !? 
W-f mnie rozbawił , lubię atmosferę na tej lekcji . A potem Angielski i znów zabawna lekcja . ahh ... fajnie się gada z p. Madzią ;D 

Po powrocie wyszłam z moim psiakiem na spacerek . Dziś pogoda jest wietrzna , było pochmurno . grr .. nie lubię tego -.-

Stworzyłam podstrony , na których możecie dowiedzieć się troszeczke więcej o tym i owym .;)
A więc look w górę i klik .;d 

Jakiś staroć : 

( nie patrzcie na adres bloga . ;P ) 

sweterek - nn , bluzka - butik , bransoletka - house 






doc zobaczenia , paa ;* 

niedziela, 18 marca 2012

7. nagłówek ♥ + fotki z dzisiaj .;)

Dziś otrzymałam GENIALNY nagłówek od Joanny ( jej blog , KLIK )   , strasznie mi się podoba ♥
 śliczny , prawda ? xD  ♥

Dziś miałyśmy wybrać się na rower , ale ja zawiodłam bo nie miałam siły się ruszać . Przeleżałam w łóżku pół dnia , wieczorem poszłam do babci ( miała imieniny ) .

Dzień był cieplutki ♥ wszystkie drzwi i okna w domu były otwarte , był taki przyjemny , cieplutki wiaterek  ♥
od razu po kościele zrobiłam kilka fotek :



bransoletka - handmade 
sweterek - nn
bluzka - atmosphere 
jazzówki - atmosphere 
spodnie - nn
naszyjnik - cubus
( zdjęcia robione obiektywem 18-55 mm . )
dwa ostatnie zdjęcia to dzieło samowyzwalacza .
i jak ? Sliczna pogoda , no nie ? xD słoneczko grzało cudownie .


do zobaczenia , love , Kama  ♥

sobota, 17 marca 2012

6. spontan na sportowo .

Dziś dzień baardzo męczący , rower , spontan ( sesja ) , wiosenne porządki , spacerki ... ahh . . 
Ale dziś było tak cieplutko ... około 18 *C . Bosko .
A więc dziś zrobiłyśmy mały spontanik z dziewczynkami , miałam troszeczkę roboty jako fotograf , bo robiłam zdjęcia dla trzech modelek .;D Była to 'sesja' na bardziej na luzie , na sportowo . .. .

mały przedsmak tego co nie długo pojawi się tutaj

zdjecia wyszły fajnie . Ale już mam pomysł na coś bardziej poważnego , czekamy tylko na kolejny weekend .;D

Juro ( prawdopodobnie) na rower i do Dziewczynek ,! Coś czuję , że jutro zrobimy dużo km. xD 

muszę popracować nad jakimś outfitem .xD 

a tu moje butki na nogach Marty : 
daichman - 59.90
( klik na zdjecie aby powiększyć ) 

to ja spadam  , na razie ♥

piątek, 16 marca 2012

5. przypominajka + lakier do paznokci INGRID 321 .

Dzień cieplutki i tak przytulny... ♥
mahna , mahna  ;D

Jutro prawie na pewno pofocimy z Martą .;) 
fotki z naszej ostatniej sesji :


kolejne już wcześniej pojawiły się tutaj : http://lenszoom.blogspot.com/
ZAPRASZAM .! ;D 

Lakier do paznokci INGRID  nr. 321 . 
pojemność- 12 ml. 
cena - ok. 5 zł .
ale pomalowałam , wstyd ;D xD 
plusy : 
+ cena 
+ pojemność 
+kolor 
+ pędzelek 
+ nie odpryskuje się po jednym dniu 

minusy :
- długo schnie
- trzeba nałożyć kilka warstw dla całkowitego pokrycia płytki paznokcia 

Polecam tylko dla ludzi cierpliwych . Lakier nie nadaje się do pomalowania paznokci  na szybko ' . Ale kolor bardzo mi się podoba. ;)
moja ocena :
2,5 / 5

kolczyki - Nefryt , koszula - sh ( primark ) .
do zobaczenia ♥

czwartek, 15 marca 2012

4 . przeziębienie .

Dziś nie poszłam do szkoły . Czemu ? Nie miałam siły . Chyba jestem 'zdrowo'  przeziębiona . Zastanawiam się nad jutrem , ale chyba w szkole się pojawię .;) 
Połowę dnia spędziłam w łóżku , po szkole wpadła do mnie neta - przyniosła zeszyt i chwilkę pogadałyśmy . i poszła . Potem przyjechał tata i pojechaliśmy załatwić kilka spraw .  Przy okazji odwiedziliśmy klika sklepów , ale kupiłam sobie tylko buty i płyn do soczewek . Potem na zakupy bardziej do domu  ( troszkę tego było ^ ^ ) , do babci i do domu . Wyszłam z psem na spacer , porobiłam kilka zdjęć i tak zleciał dzień w domu . ;D Nadal nie czuję się najlepiej , ale mam nadzieje , że się poprawi ^ ^
Kilka zdjęć ze środy :






światło na hali nie sprzyjało robieniu zdjęć, więc są jakie są , ale są .;D 

Do następnego , pa ;* ♥

wtorek, 13 marca 2012

3 , ♥


Dzień taki ... jakiś , tyle dobrego , że spędzony z Ewą i Anetą ♥ ahh , z nimi lepiej ;*
Lekcje zleciały szybko , potem kółko teatralne ( zadziwiające z jakim realizmem w oczach można grać pewne role ) , potem mile spędzone popołudnie w tow. dziewczynek ;D W końcu sporządziłyśmy listy tego , co musimy zrobić w 2012 .;D Kilka punktów jest nie realnych ,ale może , może .. ;) Gadałyśmy też o szkołach . Ahh , mamy nadzieję , że odległość nas nie rozdzieli *.* 

Juto mamy tylko około dwóch lekcji  , bo w środku zajęć idziemy na halę ( na Stadninę Koni) i tam bedzie pokaz skoków koników i prezentacje okolicznych szkół Licealnych ;) fajnie ,poogląda się, poogląda .;D


poniedziałek, 12 marca 2012

2, cudeńka ♥

Dzień ? cudowny . Nic a nic stresu . Lekcje na luzie , lubię dzisiejszy angielski ;) 
Po lekcjach Aneta i Ewa wpadły do mnie , Tradycyjnie herbatka , viva / mtv , i gadanie ♥
Potem odprowadziłyśmy A. na przystanek  ;(  hehe , i do DC . Grzebałyśmy w koszach ze stanikami - turkusowe są .! xD fajnie było . Potem siedziałyśmy do około 19 i gadałyśmy o różnych rzeczach ♥ bardzo różnych ;D i buty , tak ♥ kilka cudeniek na których widok dech zapiera xD 

 
 PTD20 Nude WelliesDOK103 Leopard Ankle BootsFoxy JC5 RJ102 Lime


i jak ? śliczne są , prawda ? xD ♥
zastanawiałyśmy się jak można chodzić na takich gigantycznych szpilach .;)

Szkoda, że Aneta musiała tak szybko spadać . ;(  Jutro nadrobimy  ♥


KLIK - shinybox .;) 


Muszę troszeczkę się pouczyć , więc spadam , ;D 

tak , tak przyjaźń bez tajemnic , nie rozumiem co za oburzenie ze strony osób trzecich xD
Zazdrość, wiem , wiem , ale no bez przesady , gadać z ludzmi nie mogę. ? ;p
i , żałuj ♥

uwielbiam ♥ :


niedziela, 11 marca 2012

1.

Leniwa niedziela prawie minęła .
Dziś pobudka o 9.00 , kościół , obiad i lenistwo przez całe popołudnie - czyli standard *.* 
 Teraz wcinam gruszkę i przeglądam strony . 

Zostałam  zaproszona na stronkę poprzez którą można uzyskać darmowe próbki do testowania . 
zapraszam serdecznie : 
kamerkowe .
+ moje tęczowe paznokcie ;)

Ludzie mogą być beszczelni do bardzo dużego stopnia . chamstwo . 



sobota, 10 marca 2012

zaczynam od nowa .

Tak więc zaczynam pisać nowy blog , tamten zablokowałam - po prostu mi się znudził . Tu zacznę od nowa , może troszeczkę bardziej się postaram .;)

wypadało by się przedstawić więc : 
jestem Kamila ( Kama) mam 15 lat i pochodzę z małej miejscowości na wschodzie polski , lubię każdy rodzaj muzyki , troszeczkę fotografuję .Jestem raczej pozytywnie zakręconą osobą . ;D 
Nie toleruję kłamstw , dwulicowości etc . ale uwielbiam szczerość , zaufanie .

moje dane kontaktowe :
gg : 4314106
e-mail : kama.11101996@wp.pl
skype : cameya15

zapraszam was na mojego drugiego bloga , na którym głównie prezentuję wytwory mojego hobby .;) 
jakiś staroć , jutro postaram się o nowości .;D